شناسهٔ خبر: 49764035 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت آموزش و پرورش | لینک خبر

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه آغاز سال تحصیلی در مدرسه «فولادفر» ناحیه دو شهرری:

از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه، زمینه حضورتمام دانش‌آموزان در مدارس فراهم خواهد شد

سرپرست وزارت آموزش و پرورش در حاشیه آغاز سال تحصیلی با اشاره به این که هم اکنون، 30 درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند؛ گفت: از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضورتمام دانش‌آموزان در مدارس فراهم خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، علیرضا کاظمی در حاشیه آغاز سال جدید تحصیلی در مدرسه «فولادفر» ناحیه دو شهرری، اظهار کرد: امروز سوم مهرماه زنگ آغاز سال تحصیلی تمام مدارس کشور است و هیچ مدرسه ای بدون فعالیت نیست.

کاظمی افزود: براساس برآوردهای ما حدود ۳۰درصد دانش‌آموزان از ظرفیت حضوری استفاده می‌کنند؛ دانش‌آموزان مناطق عشایری، روستایی، مناطق کم جمعیت و کارگاه‌های مهارتی هنرستان‌ها حضوری به مدرسه خواهند رفت.

وی عنوان کرد: با آمادگی مدارس، ایجاد زیرساخت‌های بهداشتی، حفظ سلامت دانش‌آموزان و تشخیص اولیا و مربیان و منطقه به سمت برگزاری کلاس‌های حضوری، ترکیبی و تدریجی خواهیم رفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش خبر داد: طبق پیش بینی های انجام شده از اواخر مهرماه و اوایل آبان ماه زمینه حضورتمام دانش‌آموزان در مدارس فراهم خواهد شد.

کاظمی همچنین درباره احراز هویت دانش‌آموزان در شبکه شاد بیان کرد: این موضوع از دیروز آغاز شده است؛ ممکن است تعداد کمی از دانش‌آموزان ثبت نام نکرده باشند شاد این ظرفیت را در اختیار معلم قرار می‌دهد که ظرفیت ایجاد و مدیر مدرسه نیز دانش‌آموز جا افتاده را با کلاس مرتبط کند.

نظر شما