شناسهٔ خبر: 49762031 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

در واکنش به درگذشت نوجوان فداکار ایذه‌ای

معاون رییس جمهوری: باز هم از دامن زن مرد به معراج می‌رود

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده در توییتی به درگذشت علی لندی نوجوان ۱۵ ساله و فداکار ایذه ای واکنش نشان داد و نوشت: باز هم از دامن زن مرد به معراج می‌رود. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی روز شنبه در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، درباره علی لندی نوجوان ایذه ای که فداکارانه جان خود را در نجات هموطنان خود از دست داد، نوشت: مردان مردی که در سنین نوجوانی، گاه چون حسین فهمیده برای دفاع از این مرز و بوم به آغوش توپ و تانک دشمن می رود و دیگر گاه چون علی لندی برای نجات بانوان دل به آتش می زند و در این راه جان نثار می کند. #لندی #دفاع_مقدس

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، انسیه خزعلی روز شنبه در پیامی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، درباره علی لندی نوجوان ایذه ای که فداکارانه جان خود را در نجات هموطنان خود از دست داد، نوشت: مردان مردی که در سنین نوجوانی، گاه چون حسین فهمیده برای دفاع از این مرز و بوم به آغوش توپ و تانک دشمن می رود و دیگر گاه چون علی لندی برای نجات بانوان دل به آتش می زند و در این راه جان نثار می کند. #لندی #دفاع_مقدس

معاون رییس جمهوری: باز هم از دامن زن مرد به معراج می‌رود

علی لندی نوجوان ایذه‌ای روز ۱۸ شهریور پس از وقوع آتش سوزی کپسول گاز مایع در خانه همسایه، برای نجات دو زن میانسال و سالخورده به آتش زد و با فداکاری تمام برای دور کردن منشا آتش از آنها خود گرفتار آتش شد.

وی با ۹۱ درصد سوختگی ابتدا به بیمارستان سوانح سوختگی طالقانی اهواز و پس از آن به بیمارستان سوانح سوختگی امام موسی کاظم(ع) اصفهان اعزام و بستری و در نهایت بامداد روز گذشته(جمعه) در بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان جان به جان آفرین تسلیم کرد.

رییس جمهوری، رییس مجلس شورای اسلامی، رییس قوه قضاییه، معاون اول رییس جمهوری، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و بسیاری شخصیت ها در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت این نوجوان فداکار و با شهامت را تسلیت گفتند.

نظر شما