شناسهٔ خبر: 49756010 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

قالیباف عروج آسمانی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای را تسلیت گفت

تهران- ایرنا- محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی عروج آسمانی علی لندی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای را تسلیت گفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش جمعه شب ایرنا، در متن پیام تسلیت رئیس مجلس شورای اسلامی آمده است: عروج آسمانی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای علی لندی موجب تاسف و تاثر شد.

اقدام این نوجوان با غیرت و رشید ۱۵ ساله که برای نجات دو بانوی گرفتار در حادثه آتش‌سوزی جان خویش را شجاعانه نثار کرد بار دیگر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان جلوه‌های ایثار و از جان گذشتگی ملت سلحشور ایران را در یادها زنده کرد.

اینجانب ضمن عرض تسلیت عروج دلاورانه این نوجوان قهرمان به مردم شریف استان خوزستان و شهرستان ایذه، خانواده داغدار و گرانقدرش و سایر وابستگان، برای روح پاکش علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسالت می کنم.

به گزارش ایرنا، علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای ۲ هفته پیش برای نجات جان ۲ نفر از همسایگان خود که گرفتار آتش‌سوزی شدیدی شده بودند، وارد عمل شده و جان هر دو زن را نجات داد اما خود دچار سوختگی شدید شد و در نهایت ساعت ۱۲ شب گذشته پس از چند روز مداوا در اهواز و اصفهان، جان به جان آفرین تسلیم کرد.

نظر شما