شناسهٔ خبر: 49748474 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

آیت الله رئیسی در یادمان شهدای قلاویزان:

رمز موفقیت ما در تداوم راه شهدا است

رئیس جمهور در ادامه سفر خود به استان ایلام و بازدید از منطقه عملیاتی مهران، از یادمان شهدای قلاویزان بازدید و با زائران این یادمان در دیداری صمیمانه گفت و گو کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری در سفر به شهرستان مهران با حضور در نقطه ایثار از یادمان شهدای قلاویزان در نقطه صفر مرزی بازدید کرد.

 

وی با حضور در یادمان شهدای قلاویزان واقع در نقطه صفر مرزی شهرستان مهران در فضایی آکنده از عطر ایثار و شهادت یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت و به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

 

آیت الله سید ابراهیم رئیسی درمحل یادمان شهدای قلاویزان درحلقه مهر و صمیمیت زائران مرقد مطهر شهیدان حضور یافت و با مردم حاضر در این محل گفت و گو کرد.

 

زائران یادمان شهدای قلاویزان با اطلاع از حضور رئیس جمهور با شعارهای انقلابی به پیشواز  رئیس جمهوری رفته و از نزدیک و در فضای صمیمی با وی سخن گفتند و رئیس جمهور را تا محل یادمان همراهی کردند.

 

رئیس جمهور در جمع زوار یادمان شهدای قلاویزان، با بیان اینکه رمز موفقیت ما در خدمت به مردم ادامه دادن راه شهداست، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران بر فرهنگ رشادت شهادت و شهامت تاکید دارد و رمز پیشرفت و پیروزی کشور داشتن روحیه انقلابی، بسیجی و حرکت در مسیر شهدا است.

 

وی با بیان اینکه پیام شهدا این است که نگذاریم آرمان‌های انقلاب در جامعه کم‌رنگ عدالت پایمال و عزت ملت ایران مخدوش شود، ابراز کرد: استان ایلام از استان هایی است که حق بسیاری برعهده تک تک ملت ایران اسلامی دارد، چون مردانه ایستاد و ایستادگی کرد.

 

آیت الله رئیسی یادآور شد: استان ایلام با احساس، با تعقل، با مقاومت، دلدادگی به خدا در مقابل دشمن ایستاد و سه هزار شهید  بزرگوار استان ایلام گواه بر این فهم راه، بصیرت در زندگی، ایستادگی و مقاومت در راه هدف است.

 

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با ریشه‌کن شدن کرونا بار دیگر شرایط و زمینه حضور میلیون‌ها نفر زائر اباعبدالله‌الحسین(ع) در کربلا فراهم شود.

 

رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: امید است راه نورانی شهدا تداوم پیدا کند چرا که این عزیزان در راه آرمان های مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران، جان خود را فدا کردند.

 

زائران یادمان شهدای قلاویزان با اطلاع از حضور رئیس جمهور، با شعارهای انقلابی به پیشواز آیت الله رئیسی رفته و از نزدیک و در فضای صمیمی با وی سخن گفتند و رئیس جمهور را تا محل یادمان همراهی کردند.

 

یادمان قلاویزان در نقطه صفر مرزی مهران قرار دارد و در زمره یادمان های ملی کشور نیز محسوب می شود که همه ساله پذیرانی جمعیت زیادی از کاروان های راهیان نور و دیگر زائران است.

 

رییس جمهوری صبح امروز مهران را به عنوان اولین مقصد خود در سفر یک روزه به استان ایلام انتخاب کرد و در سفر به این شهرستان، از سد کنجانچم و پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

 

 

 

پایان پیام/92

نظر شما