شناسهٔ خبر: 4974122 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

ارسال اقلام مورد نیاز امدادی به کاشمر ‌

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تمامی اقلام مورد نیاز امدادی به شهرستان کاشمر ارسال شده است.

صاحب‌خبر -

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: تمامی اقلام مورد نیاز امدادی به شهرستان کاشمر ارسال شده است.

سید مجتبی احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خراسان، با بیان این که تیم عملیاتی 25 نفره به شهرستان اعزام شدند و در آماده باش کامل به سر می‌برند، افزود: پس از وقوع زمین‌لرزه بلافاصله نیروهای عملیاتی هلال احمر به فراخوان و به منطقه حادثه دیده که کلاته تیمور بود، اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در زلزله 5.2 ریشتری صبح امروز که در ساعت یک و 58 دقیقه و 31 ثانیه به وقوع پیوست 35 نفر مصدوم شدند، عنوان کرد: اکثر این افراد به خاطر ترس از زلزله و استرس روانی دچار حادثه شدند.

احمدی در ادامه با اعلام اینکه 100 درصد اقلام امدادی مورد نیاز وارد انبارهای شهرستان شده است، تصریح کرد: براساس ابلاغ استان تمامی شهرهای اطراف در آماده باش کامل به سر می‌برند تا در صورت فراخوان به محل اعزام شوند.

وی از اعزام دو تیم ارزیاب متخصص به این منطقه برای ارزیابی وضعیت خبر داد و افزود: این زلزله سبب ترک خوردن منازل مسکونی این شهرستان شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی با اشاره به اینکه به خاطر وجود گسل درونه در منطقه انتظار این حادثه را داشتیم، افزود: برای رویارویی هرچه بهتر با حوادث هر دو ماه یکبار هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی به عمل می‌آید.

وی در پایان از تمامی شهروندان خواست در اولین فرصت نسبت به فراگیری آموزش‌های امداد و نجات و اصول پناه‌گیری اقدام کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما