شناسهٔ خبر: 49737862 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در لرستان :

دشمن در روزهای ابتدایی دفاع مقدس با حضور رزمندگان لرستانی متوقف شد / راه شهدا راه مبارزه با تبعیض، بی عدالتی و مقابله با هرگونه فساد است

حجت السلام و المسلمین سید احمد رضا شاهرخی گفت: در روزهای ابتدایی ۸ سال دفاع مقدس دشمنی که در حال حرکت به سوی شهرها بود با حضور رزمندگان لرستانی لشکر ۸۴، تیپ ۵۷، بسیج و عشایر متوقف شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان؛ حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی در دیدار با جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروهای مسلح لرستان که به مناسبت هفته  دفاع مقدس برگزار شده بود ضمن تبریک آغاز هفته دفاع  مقدس با بیان اینکه  پیروزی رزمندگان ایران در دفاع مقدس  بر تارک تاریخ حماسه و  پایمردی همه آزادگان جهان  می‌درخشد،اظهار کرد: دفاع مقدس ما  برگرفته از فرهنگ عاشورا بود و آنچه را که ما در تاریخ اسلام از جنگ بدر، احد و جانفشانی‌های اصحاب امام حسین (ع)  در صحرای کربلا  مطالعه کردیم تبلور همه آنها را در دفاع ۸ ساله مطالعه کردیم.

او افزود: اسراری که در جنگ نزد فرماندهان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس است لازم است نوشته شوند و به نسل‌های  آینده منتقل شود تا موفقیت‌های آینده ترسیم شوند.

نماینده ولی فقیه در لرستان تصریح کرد: اینکه ملتی برای رسیدن به آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و دینی انقلاب می‌کند ولی از طرف دیگر سیاست زورگویان است وقتی می‌بینند منافع مادی آنها از بین رفته مقدماتی را فراهم و جنگ را بر ملت‌هایی همچون ایران تحمیل می‌کنند.

او عنوان  کرد: در روزهای ابتدایی ۸ سال دفاع مقدس دشمنی که در حال حرکت به سوی شهرها بود با حضور رزمندگان لرستانی لشکر ۸۴، تیپ ۵۷، بسیج و عشایر متوقف شد تا دیگر رزمندگان استان‌های دیگر رسیدند و افتخاری دیگر در تاریخ درخشان لرستان را ورق زدند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: در جنگ تحمیلی ملت ایران از جهت سیاسی پیروز شد چون همه کشورهایی  که پشت سر صدام بودند مجبور شدند در مقابل تدابیر امام راحل و مقاومت ملت ایران در قالب قطعنامه  ۵۹۸ تسلیم شوند.

او با بیان اینکه ایران در ۸ سال دفاع مقدس از جهت استقلال نیز پیروز شد،خاطرنشان  کرد: ایران از جهت استقلال تمامیت ارضی خود را حفظ کرد و از جهت امنیت و دفاعی به این نتیجه رسیدیم که تکیه گاه ما باید به توان و دانش نظامی خودمان باشد البته در بحث اقتصادی و عدالت مشکلات و کاستی‌هایی داریم که باید با همان میراث ارزشمند دفاع مقدس بتوانیم این کاستی‌ها را جبران کنیم.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان  کرد: راه شهدا راه مبارزه با تبعیض، بی عدالتی و مقابله با  هرگونه فساد است که خوشبختانه جزء مهمترین برنامه‌های دولت سیزدهم است و این مبارزه با فساد و بی عدالتی تمام شدنی نیست و مورد نیاز جامعه است.

او ادامه داد: جهت مقابله با فساد و بی عدالتی جوانان مومن و انقلابی باید رهنمودهای مقام معظم رهبری را در زمینه‌های فرهنگی و اقتصادی پیگیری کنند و هر جایی بی عدالتی، تبعیض و فساد مشاهده کردند موظف  هستند مطالبه خود را از طریق مجاری قانونی و به دور از هرگونه پرخاشگری پیگیری کنند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما