شناسهٔ خبر: 49737641 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده نیروی هوایی ارتش:

نخبگان نیروی هوایی در ارتقاء سطح علمی بکوشند

امیر واحدی گفت: نخبگان نهاجا باید در راستای ارتقاء سطح علمی نیروی هوایی بکوشند و با کار و تلاش مضاعف جایگزینی برای کار کردن سنتی ایجاد کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، امیر سرتیپ خلبان «حمید واحدی» فرمانده نیروی هوایی ارتش در نشست با نخبگان این نیرو ‍ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی، مبنی بر زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا، اظهار داشت: همان گونه که معظم‍‌له فرموده‌اند، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و ما نیز باید یاد این عزیزان را که از جان خود گذشتند تا ما امروز در آسایش و امنیت خاطر زندگی کنیم را زنده نگه داریم و این کار‌ها با همت و وجود پر برکت شما عزیزان به سرانجام خواهد رسید.

وی افزود: کسانی که با دل و جان برای پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروی هوایی الهی فعالیت می‌کنند، شایسته جانفشانی و ایثار هستند.

واحدی با اشاره به موارد یاد شده در حکم مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در انتصاب خود اظهار کرد: حکمی که رهبر معظم انقلاب اسلامی به بنده اعطا کرده‌اند باری بسیار سنگین بر دوش بنده و شما عزیزان است و در این مسیر همه ما مطیع و مجری اوامر مقام معظم رهبری هستیم تا در موعد مقرر تمامی این مطالبات را به سرمنزل مقصود برسانیم و انشاءلله بتوانیم رو سفید شویم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با بیان اینکه بنده دست برادری به سوی شما عزیزان نخبگان و همکاران گرامی دراز می‌کنم خاطرنشان کرد: از شما می‌خواهم تا در این راه دوشادوش هم بایستید و از هیچ چیزی دریغ نکنید و سعی کنید تا با هم‍فکری و همکاری هم طرح‌هایی که قابل اجرا و ارائه است را عملیاتی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اصلی‌ترین موضوع برای ما اجرایی کردن مطالبات مقام معظم رهبری در حوزه نیروی انسانی است، تصریح کرد: در همین راستا باید کارگروه‌هایی را با توجه به توان افراد تشکیل دهیم و هر شخصی با توجه به تخصص و حرفه خود در کارگروه مربوطه مشغول شود.

واحدی با بیان اینکه نخبگان چشم و چراغ نیروی هوایی هستید، گفت: شما باید در راستای ارتقاء سطح علمی نیروی هوایی بکوشید و با کار و تلاش مضاعف جایگزینی برای کار کردن سنتی ایجاد کنید.

وی اظهار کرد: دوران کار سنتی کردن به پایان رسیده است، در جایی که احساس می‌کنید هنوز سنتی کار می‌کنیم با ارائه طرح‌های خود منجر به حذف این مکانیزم سنتی شوید و کار‌ها را علمی به پیش ببرید.

واحدی با بیان اینکه طبق فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای هم‌افزایی باید از نظرات نخبگان و صاحب‌نظران استفاده کرد گفت: بنای کار ما بر این است تا از نظرات همه نخبگان و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، دانشگاه‍‌ها، نیرو‌های چهارگانه ارتش، نیرو‌های مسلح و دیگر ارگان‌ها استفاده کنیم تا درمسیری که قدم گذاشتیم سربلند بیرون آییم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در ادامه با اشاره به اهمیت به سربازان و کارکنان وظیفه بیان کرد: ما به جوانان‌مان در نیروی هوایی ارتش اهمیت می‌دهیم و موجب تقویت روحیه، ‍ خودباوری و امید این عزیزان خواهیم شد.

امیر واحدی در پایان گفت: به وجود همه شما نخبگان در نیروی هوایی افتخار می‌کنم.

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما