«علیرضا نظری» روز پنجشنبه در آیین زنگ شکوفهها در مدرسه «حاج معتمدی» خمین، افزود: شبکه شاد اگرچه در بحران کرونا توانست خدمت بزرگی در زمینه علم آموزی باشد اما، مشکلات آموزشی، روحی و جسمی نیز برای دانش آموزان بهدلیل ماندن در خانه را داشت و اکنون که در سایه پروتکلهای بهداشتی مدارس و بازگشایی مدارس باید بهترین بهره را از تلفیق این شیوهها داشت.
نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از عوامل مهم موفقیت نخبگان در کنار فضای آموزشی و معلمان، خانواده است و این نهاد رسالت سنگینی برای تربیت نسل آیندهساز بر عهده دارد.
نظری با تاکید بر اینکه بیشترین مسئولیت در آموزش غیرحضوری بر عهده مادران است، گفت: مراکز آموزشی مهارتآموزی و افزایش توانمندی مادران بر اساس اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را در دستور کار قرار دهند.
امام جمعه خمین نیز در این آیین گفت: سرمایه انسانی در هر جامعه ای مهم است و تربیت این سرمایه بر عهده نظام تعلیم و تربیت است.
حجت الاسلام «علی حسینیپور» افزود: دانشآموزان بیشترین زمان دوران عمر خود را در مدرسه سپری میکنند و مسئولان آموزشی برای افزایش کیفیت آموزش و پرورش باید برنامههای جذاب و کیفی داشته باشند.
یکهزار و ۶۰۰ دانشآموز دوره پیش دبستانی و یکهزار و ۶۵۰ دانش آموز کلاس اولی امروز سال تحصیلی را در خمین آغاز کردند.
رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی:
ظرفیت آموزش غیرحضوری باید مکمل شیوه حضوری باشد
خمین - ایرنا - رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: ظرفیت آموزش غیرحضوری با مزایای متعدد باید تکمیل کننده آموزش حضوری باشد و باید در ایام کرونا بهترین بهره از این روشها در تعلیم و تربیت دانشآموزان گرفته شود.
صاحبخبر -
∎
نظر شما