شناسهٔ خبر: 49731815 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مسافران اربعین بدون روادید و بلیت به فرودگاه امام نروند

سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: مسافران اربعین بدون روادید و بلیت به فرودگاه نروند چرا که هیچ بلیتی برای سفر به عراق در فرودگاه امام خمینی صادر نمی‌شود.

صاحب‌خبر -
آقای جواد صالحی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری صداوسیما با اعلام اینکه دریافت روادید و بلیت معتبر برای انجام سفر اربعین الزامی است و از سفر افراد فاقد ویزای معتبر عراق جلوگیری خواهد شد گفت: در فرودگاه امام خمینی هیچ بلیتی برای سفر به عراق صادر نمی‌شود. 
 
<div id="video-display-embed-code_7019991"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3228577/7019991?width=600&height=340"></script></div>
 
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی افزود: اخذ روادید معتبر عراق، بلیت، کارت تزریق هر ۲ دوز واکسن و تست منفی کرونا با اعتبار ۷۲ ساعت از الزامات سفر اربعین است و هموطنان فاقد الزامات چهارگانه سفر، به هیچ عنوان به فرودگاه مراجعه نکنند.
 
وی با تاکید براینکه در فرودگاه امام خمینی و فرودگاه‌های عراق روادید صادر نمی‌شود افزود: برگه‌های موافقتنامه سفر، برای اعزام به فرودگاه‌های عراق معتبر نیست و باید حتما مسافران، بلیت خود را از آژانس‌های معتبر خریداری کنند. 
 
سخنگوی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی در خصوص بلیت‌های شرکت هواپیمایی العراقیه نیز گفت: مسافرانی که قصد خرید بلیت شرکت هواپیمایی العراقیه را دارند ضمن دارا بودن روادید معتبر، باید از نمایندگی اصلی این شرکت بلیت خود را تهیه کنند چراکه متاسفانه در روز‌های اخیر، برخی از مسافران اقدام به خرید بلیت از واسطه‌ها و افراد سودجو کرده اند که ضمن ضرر و زیان مالی، از سفر نیز بازمانده اند.
 
وی افزود: زائران به منظور پذیرش، صدور کارت پرواز و تحویل بار، حداقل ۳ ساعت قبل از زمان پرواز باید در سالن ترمینال فرودگاه حضور یابند و برای تسریع در فرایند پذیرش، می‌توانند نسبت به پرداخت اینترنتی (آنلاین) عوارض خروج از کشور اقدام کنند.
 
وی از هموطنان درخواست کرد: از حضور در فرودگاه امام با عنوان استقبال یا بدرقه مسافران و زائران خودداری کنند.

نظر شما