شناسهٔ خبر: 49726919 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

جام اتحادیه انگلیس؛

حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی

تهران- ایرنا- تیم فوتبال منچستریونایتد در مرحله سوم جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس، مغلوب وستهام شد و با این رقابت‌ها زودتر از انتظار خداحافظی کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا؛ این درحالی است که تیم های چلسی و تاتنهام با پیروزی برابر استون ویلا و ولوورهمپتون در ضربات پنالتی به سختی به دور بعدی این رقابت ها گام نهادند.

شاگردان «اوله گانر سولسشیر» در تیم منچستر که میزبان این دیدار بودند، از موقعیت میزبانی و حمایت هواداران خودی بهره لازم را نبرده و با یک گل شکست خوردند.

در این دیدار، «مانوئل لانزینی» آرژانتینی در دقیقه نهم برای وستهام گلزنی کرد و تیمش را به مرحله بعد برد.

سولسشیر در این دیدار تغییرات زیادی در ترکیب تیم اصلی ایجاد کرده و  بازیکنانی که در لیگ برتر و لیگ قهرمانان از آنان کمتر سود می‌برد در ترکیب تیمش استفاده کرد.

بزرگترین بازیکنان خارج شده از ترکیب منچستر «کریستیانو رونالدو» و «داوید دخه‌آ» بودند.

حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی

در دیگر دیدار همزمان شاگردان «توماس توخل» در تیم چلسی در دیداری سخت و دشوار از سد استون ویلا گذشتند.

آنان برای پیروزی در این دیدار بسیار تلاش کرده و سرانجام در دقیقه ۵۴  به گل رسیدند اما شادمانی آنان فقط ۱۱ دقیقه دوام داشت، دروازه‌شان گشوده و بازی به تساوی کشیده شد.

توخل که همه چیز را از دست رفته می دید بازیکنانش را به طراحی حملات بیشتر و رسیدن به گل تشویق کرد اما برنامه آنان برای رسیدن به گل و عبور از حریف سخت کوش امکان پذیر نشد تا اینکه

ضربات پنالتی آغاز شد و توانستند با نتیجه ۴ بر ۳ رقیب خود را مغلوب و راهی مرحله چهارم شوند.

کپا، دروازه بان چلسی یکی از ضربات بازیکنان استون ویلا را گرفت و دیگر ضربه پنالتی استون ویلا با برخورد به دیرک افقی دروازه گل نشد و ضربه یکی از بازیکنان چلسی هم گل نشد.

حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی

همچنین تاتنهام که این روزها شرایط مطلوبی در لیگ برتر ندارد ثابت کرد که در جام اتحادیه هم زیاد خوش نیست. آنان درحالیکه از ولورهمپتون با ۲ گل پیش بودند با دریافت ۲ گل بازی برده را با تساوی عوض کردند و ضربات پنالتی آغاز شد.

در ضربات پنالتی بازیکنان تاتنهام خوش شانس‌تر بوده و با نتیجه ۳ بر ۲ حریف را از دور مسابقات خارج کردند.

حذف منچستریونایتد، صعود سخت تاتنهام و چلسی

اما در دیگر دیدار برگزار شده تیم آرسنال قاطعانه و با نتیجه ۳ بر صفر برابر ویمبلدون به پیروزی رسید و راهی مرحله بعدی این رقابت ها شد. «لاکازت»، «اسمیت رو» و «ان کتیا» برای توپچی‌ها در این بازی گلزنی و پیروزی و صعودتیم شان به مرحله بعدی را فراهم کردند.

نتایج کامل رقابت‌های شب دوم از مرحله سوم از این قرار است:

برایتون ۲   -  سوانسی صفر

منچستریونایتد صفر  -  وستهام یک

چلسی یک (۴ )-  استون ویلا یک (۳)

آرسنال  ۳ -  ویمبلدون صفر

میلوال صفر  -  لسترسیتی ۲

ولورهمپتون ۲ (۲) -   تاتنهام ۲ (۳)

اعداد داخل پرانتز، نتایج ضربات پنالتی است.

پیش از این تیم های منچسترسیتی، لیورپول، برنت فورد، ساوتهمپتون، استوک سیتی، کوئینزپارک رنجر، پرستون، برنلی، ساندرلند و لیدزیونایتد با عبور از رقبای خود به مرحله چهارم این رقابت‌ها صعود کرده بودند.

نظر شما