شناسهٔ خبر: 49716247 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایران آنلاین | لینک خبر

رمزگشایی از 30 فقره موبایل قاپی در تهران

سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری دو سارق موبایل قاپ و کشف 30 فقره سرقت به ارزش تقریبی 250 میلیون تومان، خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزاش ایران آنلاین ،سرهنگ کارآگاه شهرام سلطانی گفت: به دنبال وقوع چندین فقره موبایل قاپی توسط راکب و سرنشین یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش و بررسی سرقت های مشابه، مشخص شد دو سارق جوان اقدام به سرقتهای متعدد در منطقه جنوب شرق تهران و محدوده خیابان پیروزی می کنند براساس فیلم های به دست آمده از محل های وقوع جرم، هویت یکی از سارقان به نام «سعید» 26 ساله شناسایی شد.
وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضائی، چهارم شهریور ماه، «سعید» در خیابان پیروزی، دستگیرشد، در بازرسی از وی، دو دستگاه گوشی مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش که در سرقت ها از آن استفاده می کردن،کشف و ضبط شد.
سرپرست پایگاه ششم پلیس آگاهی اظهار داشت: پس از انتقال «سعید» و اعتراف به سرقت های متعدد تلفن همراه، وی «یوسف»21 ساله را به عنوان همدست خود اعلام کرد، که در نهایت یوسف نیز شناسایی و دستگیر و از وی یک قبضه چاقو و یک دستگاه گوشی مسروقه، کشف شد؛ وی اعلام کرد که گوشی های مسروقه را در خیابان مولوی به هر فردی که با قیمت بالاتر می خرید بفروش می رسانده است؛ در مجموع این دو سارق به 30 فقره سرقت اعتراف کردند که ارزش تقریبی آنها 250 میلیون تومان برآورد شده است.
سلطانی گفت: با شناسایی مالباختگان،28 نفر از آنان متهمان را در مواجهه حضوری شناسایی و ب عنوان سارق اموال خود معرفی و از آنان شکایت کردند؛ پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی ارجاع شد.

نظر شما