شناسهٔ خبر: 49716144 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری:

وام های پایان نامه‌ دانشجویی و ضروری به حساب مشمولان واریز می شود

تهران -ایرنا- مدیرکل امور مالی صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت وام حمپاد(طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی) تا عصر امروز(چهارشنبه) و وام ضروری تا ظهر فردا (پنجشنبه) خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از صندوق بازنشستگی کشوری، علی خدامی گفت: سومین مرحله پرداخت تسهیلات طرح حمایت از پایان نامه‌های دانشجویی مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری فرزندان بازنشستگان کشوری (حمپاد) برای  ۷۳۶ نفر از افراد مشمول تا عصر امروز (چهارشنبه ۳۱ شهریورماه) به حساب بازنشستگان عزیز واریز خواهد شد.

به گفته وی، مبلغ ۳میلیون تومان برای پایان نامه های کارشناسی ارشد و مبلغ ۵ میلیون تومان نیز برای پایان نامه های مقطع دکتری پرداخت خواهد شد.

خدامی افزود: نوبت چهارم وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی نیز برای ۲۳ هزار و ۲۷۱ نفر از بازنشستگان مشمول تا ظهر فردا (پنجشنبه اول مهرماه) واریز خواهد شد.

به گزارش ایرنا  پرداخت تسهیلات مرحله نخست طرح حمپاد  دی ماه سال ۱۳۹۹ برای بیش از ۵ هزار و ۴۰۰ نفر از فرزندان بازنشستگان انجام شد.

 صندوق بازنشستگی کشوری پس از احراز هویت فرد متقاضی و تایید مراحل اداری و آموزشی دانشجوی تحصیلات تکمیلی، به ازای هر موضوع پایان نامه اقدام به پرداخت تسهیلات می کند. همانگونه که پیش از این نیز اعلام شده بود در صورت وجود تعداد زیاد ثبت نام کنندگان، اولویت با کسانی است که تحت تکفل دفترکل تحت پوشش این صندوق بوده و در صورت تشابه موضوعی، بر اساس کاربرد موضوع و تناسب آن با حوزه های مورد نیاز و مرتبط با فعالیت های صندوق بازنشستگی، امتیازبندی انجام و اعطای تسهیلات صورت می گیرد.

همچنین ثبت نام الکترونیکی مرحله نخست وام ضروری ۱۰ میلیون تومانی در آبان سال گذشته از طریق سایت صندوق بازنشستگی انجام شد که در نهایت ۱۲۹ هزار و ۷۵۰ نفر واجد دریافت وام شدند که قرار است طی ۶ نوبت این تسهیلات پرداخت شود.

۱۳۵۲

نظر شما