شناسهٔ خبر: 49714764 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رژه خودرویی گرامیداشت هفته دفاع مقدس در خلخال برگزار شد

اردبیل - ایرنا - بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس خودروهای دستگاه‌های اجرایی ، نهادها ، ارگان‌ها و سازمان‌های عمومی و خدمات‌رسانی در خیابان‌های خلخال رژه رفته و نخستین روز این هفته را گرامی داشتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا ، صدها دستگاه خودرو دولتی و حمل و نقل عمومی خلخال پیش از ظهر روز چهارشنبه با روشن کردن چراغ‌ها در خیابان‌های این شهر رژه رفته و با به نمایش گذاشتن توان خودرویی در خدمات‌رسانی به مردم خاطره نخستین روز از آغاز جنگ تحمیلی و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند.

سرهنگ جهانبخش عطایی ، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه خلخال در این آئین با گرامیداشت یاد شهدای هشت سال دفاع مقدس از برنامه‌ریزی برای اجرای  ۱۵۰ برنامه فرهنگی ،ورزشی و اجتماعی خبرداد.

وی اظهارکرد: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال خلخال متناسب با شرایط کرونایی و استفاده از حضور حداقلی جمعیت در ویژه برنامه‌های حضوری با هدف آشنایی نسل جوان با فرهنگ ایثار و شهادت و نحوه زندگانی رزمندگان اسلام در دوران جنگ تحمیلی و انتقال این فرهنگ به نسل جوان از سوی نیروی مقاومت بسیج با همکاری همه دستگاه های اجرایی اجرا خواهد شد.

وی فعالیت‌های مدافعان حرم و مدافعان سلامت را برگرفته از فرهنگ غنی ایثار و شهادت مدافعان میهن اسلامی و رزمندگان حاضر در جنگ تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس دانست و افزود" نوان کرد و اظهارکرد: برنامه‌های گرامیداشت هفته دفاع مقدس در فضای باز برگزار خواهد شد.

خلخال در جنوب اردبیل قرار دارد.

نظر شما