شناسهٔ خبر: 49713957 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

از پیروزی وعده صادق تا سیف القدس در فلسطین

روند تصاعدی اقتدار محور مقاومت در دهه اخیر، در همایشی در دمشق با عنوان از پیروزی وعده صادق در لبنان تا سیف القدس در فلسطین بررسی شد.

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار عصام هلالی سرویس بین الملل­ ­­خبرگزاری صدا و سیما از دمشق ؛ روند تصاعدی اقتدار محور مقاومت در دهه اخیر، در همایشی در دمشق با عنوان از پیروزی وعده صادق در لبنان تا سیف القدس در فلسطین بررسی شد.
<div id="video-display-embed-code_7016309"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3227884/7016309?width=350&height=250"></script></div>

سخنرانان در این همایش به اهمیت نقش جوانان در رقم خوردن پیروزی‌های محور مقاومت پرداختند و تاکید کردند که نبرد برای آزادسازی فلسطین، جنگ اراده هاست. دکتر محمد بحیصی رئیس انجمن دوستی ملت‌های مسلمان فلسطین و ایران در این خصوص گفت: امروز امید به پیروزی به یقین تبدیل شده، و محور مقاومت از ایران اسلامی، تا عراق و سوریه و لبنان و یمن، استکبار جهانی و مزدورانش را در منطقه شکست داده است.
محمد موسی جوان فلسطینی مقیم سوریه هم گفت، پیام جوانان فلسطین به دشمن صهیونیستی اینست که تا خون در رگ ماست، ایستاده ایم. فلسطین با عزم و اراده جوانان غیور آزاد خواهد شد.
 
مصاحبه ۱: محمد بحیصی / رئیس انجمن دوستی ملت‌های مسلمان فلسطین و ایران
مصاحبه ۲: محمد موسی / فعال اجتماعی فلسطینی
مصاحبه ۳: حمید عصمتی رایزن فرهنگی کشورمان در سوریه

نظر شما