شناسهٔ خبر: 49713829 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

طارمی در تیم منتخب هفته لیگ پرتغال

مهاجم ایرانی تیم فوتبال پورتو پس از درخششی که در بازی مقابل موریرنسی با زدن ۲ گل داشت، در ترکیب منتخب هفته ششم لیگ برتر پرتغال قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، تیم فوتبال پورتو در بازی ابتدایی هفته برابر موریرنسی با نتیجه قاطع و پر گل ۵ بر صفر، به رقبایش نشان داد که یکی از مدعیان جدی قهرمانی در این فصل است و مهدی طارمی مهاجم ایرانی نیز در این مسابقه عملکرد بسیار خوبی را از خود به نمایش گذاشت و عنوان بهترین بازیکن میدان را تصاحب کند.
طارمی در این مسابقه آغازگر روند گلزنی‌های تیمش بود و در دقیقه ۳۴ پس از یک حرکت خوب و جا گذاشتن مدافعین حریف، درون محوطه جریمه سرنگون شد و یک خطای پنالتی به سود پورتو کسب کرد. خود طارمی پشت این توپ قرار گرفت و آن را وارد دروازه کرد. او در دقیقه ۷۱ و پس از یک دریبل جالب و عبور دادن توپ از بالای سر دروازه بان موریرنسی، گل چهارم تیمش و دوم خودش را به ثمر رساند.
طارمی پس از اینکه عنوان بهترین بازیکن زمین را به خود اختصاص داد، حالا با کسب نمره خوب ۸.۱ در ترکیب منتخب بهترین بازیکنان هفته ششم لیگ برتر پرتغال قرار گرفته است. وب سایت goalpoint که در پایان هر هفته ترکیب منتخبی از بهترین بازیکنان لیگ برتر پرتغال را منتشر می‌کند، پس از لوئیس دیاز که نمره ۸.۲ را کسب کرده، طارمی را در رده دوم مشترک بهترین بازیکنان هفته ششم قرار داده است.

برچسب‌ها:

نظر شما