شناسهٔ خبر: 49712530 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبکه‌خبر | لینک خبر

امروز دشمن بین دو شر مخیر مانده است

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امروز دشمن بین دو شر مخیر مانده است؛ اگر در منطقه بماند هزینه می دهد و اگر برود فرار کرده است.

صاحب‌خبر -
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

در چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور،سومین مراسم «یادها و نام‌ها» با حضور فرماندهان و پیشکسوتان دفاع مقدس در سالن خلیج‌فارس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تهران به همت مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس،برگزار شد.

در این مراسم از ۴۵ نفر از فرماندهان راوی تاریخ شفاهی تجلیل به عمل آمد.

سردار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران در سومین «همایش نام‌ها و یادها» گفت: آمریکای امروز آمریکای ۲۰ سال گذشته نیست، رژیم صهیونیستی نیز آن رژیم صهیونیستی که سرزمین‌های مسلمانان را اشغال کرد، نیست. نوچه های آنها نیز نفس راه رفتن ندارند.

وی با بیان اینکه موازنه قدرت تغییر کرده است، اظهار کرد: این انقلاب است که با حرارت و نشاط در حال پیشروی است . اگر دفاع مقدس نبود این پیروزی، غلبه و سیطره برای مسلمانان به دست نمی‌آمد.

سردار سلامی افزود: اگر دفاع مقدس نبود، مشق شکست مستکبران صورت نمی گرفت، ما نیازمند نبردهای مقدماتی برای شکستن این قدرت ها بودیم.جنگ دفاع مقدس نابرابرترین و طولانی ترین جنگ قرن بیستم بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: عاشورا دفاع مقدس را آفرید و دفاع مقدس این مقاومت بی انتها و جاری را آفرید. امروز یک مقاومت جاری و جنگ همه جانبه را تجربه می‌کنیم استکبار همه استراتژی‌ها را آزمود و از همه زوایا به ملت ما حمله کرد و فرهنگ ملت ما را نشانه رفت.

وی بیان داشت : امروز دشمن بین دو شر مخیر مانده است؛ اگر بماند هزینه می دهد و اگر برود فرار کرده است. دشمن اگر در یمن بماند می شکند و اگر برود فرار کرده است. آمریکایی ها حتی در تاکتیک هم شکست خورده اند.

سلامی اظهار کرد: ارتشی که مدرن ترین ارتش جهان است چقدر سرافکنده از افغانستان عقب نشینی کرد که اکثر سلاح هایش باقی ماند‌.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: حالا ما در میدان مرکزی یک جبهه وسیع هستیم و بی‌واهمه از هیچ ارعاب و تهدید راهمان را پیش می‌بریم به اراده الهی بر مشکلات غلبه می‌کنیم.

<div id="video-display-embed-code_425713" ><script type="text/JavaScript" src="irinn.ir/fa/news/play/embed/826574/425713?width=400&height=300"></script></div>

 

نظر شما