شناسهٔ خبر: 49710853 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا؛

با دستان خالی رژیم بعثی را در دفاع مقدس به زانو در آوردیم

حجت‌الاسلام سیدرضایی با بیان‌اینکه در جنگ هشت ساله بیش از ۶۰ کشور جهان به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم از دشمن مقابل ما حمایت می‌کردند، گفت: در دفاع مقدس با دستان خالی رژیم بعثی و همدستانش را به زانو در آوردیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، در نخستین روز از هفته گرامیداشت دفاع مقدس، مراسم غبارروبی و گلباران مزار شهدای آستارا با حضور سرپرست فرمانداری، فرمانده سپاه، فرمانده نیروی انتظامی، فرمانده هنگ مرزی، اعضای شورای اسلامی شهر، جمعی از مسئولان، کارمندان، بسیجیان، اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد.

 

حجت‌الاسلام«سید علی سیدرضایی» در این آیین اظهارکرد: دفاع مقدس ارزش و عظمتش بالاتر از آن است که یک هفته برای آن برنامه‌ریزی می‌کنیم و یک هفته برای آن مراسمات مختلف می‌گیریم.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه آستارا با بیان‌اینکه در جنگ هشت ساله بیش از ۶۰ کشور جهان به صورت مستقیم و یا غیرمستقیم از دشمن مقابل ما حمایت می‌کردند، افزود: در جنگ تحمیلی با دستان خالی در مقابل رژیم بعثی و همدستانش ایستادگی کردیم و آنها را به زانو درآوردیم.

 

وی تصریح‌کرد: ما امروز اینجا کنار شهدا جمع شده‌ایم تا بار دیگر با آرمان‌های والای شهدا تجدید میثاق کنیم و باید با خود نیز عهد ببندیم خدمتگزار صادقی برای مردم باشیم و از هیچ تلاشی در راستای حل مشکلات آنان دریغ نکنیم.

 

حجت‌الاسلام سیدرضایی گفت: بزرگترین درجه و رتبه‌ای که خدواند به برخی بندگان خاص عطا می‌کند، شهادت است و جوانان با عمل به وصیت شهدا دنباله‌رو راه آنها باشند.

 

گفتنی است، در پایان این آیین با نثار شاخه‌های گل و قرائت فاتحه، یاد و خاطره  شهدا گرامی داشته شد.

پایان پیام/163

نظر شما