شناسهٔ خبر: 49710487 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

موانع و مشکلات بر سر راه انجام پروژه‌های بازآفرینی در چابهار برداشته شود

فرماندار چابهار گفت: با همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای مسئول باید موانع و مشکلات بر سر راه انجام پروژه‌های بازآفرینی در چابهار برداشته شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، نشست بازآفرینی شهری چابهار با حضور روسا و نمایندگان دستگاه های ذیربط در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

 

  صفی پور قائم مقام مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سیستان و بلوچستان و رییس ستاد هماهنگی ساماندهی سکونتگاه های غیر رسمی شهرستان چابهار نیز در این نشست حضور داشتند.

 

در این نشست فرماندار چابهار با اشاره به وظایف دستگاه های مسئول در ساماندهی حاشیه چابهار به نبود عزم جدی و هماهنگی بین بخشی و تعلیق و متوقف کردن امور اجرایی به عنوان مهمترین خلاء موجود در این زمینه اشاره کرد و  از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان به عنوان تنها دستگاهی که ابتدای امر تا کنون بدون وقفه به فعالیت خود ادامه داده است قدردانی کرد.

 

رحمدل بامری تصریح کرد: پروژه‌های متعددی در بافت‌های ناکارآمد شهری چابهار توسط شرکت بازآفرینی شهری وزارت راه و شهرسازی تعریف شده که با همکاری و هماهنگی تمامی نهادهای مسئول  باید موانع و مشکلات بر سر راه انجام پروژه‌های بازآفرینی در چابهار برداشته شود.

 

 وی افزود: بر اساس آمارهای موجود بیشترین حاشیه‌نشینی کشور در شهر چابهار شناسایی شده است  و در سفر اخیر ریاست محترم جمهور به این خطه نیز رسیدگی به حاشیه نشینی به عنوان یکی از سه اولویت  اصلی دولت برشمرده شد.

پایان پیام/291

نظر شما