شناسهٔ خبر: 49707596 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گجت نیوز | لینک خبر

لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱ در دو نسخه Intel و AMD معرفی شد

صاحب‌خبر -

لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱ در دو نسخه Intel و AMD با نمایشگر ۱۶.۱ اینچی ۱۴۴ هرتزی، کارت گرافیک RTX 3060 و قیمت زیر ۱۰۰۰ دلار معرفی شد.

ردمی در سکوت خبری از لپ تاپ‌های گیمینگ جدید خودش در چین رونمایی کرد. در حالی لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱ در دو نسخه Intel و AMD عرضه خواهد شد که هر دو مدل نمایشگر ۱۴۴ هرتزی، تا ۱۶ گیگابایت رم و کارت گرافیک RTX 3060 را ارائه می‌کنند.

لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱

لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021 به یک نمایشگر ۱۶.۱ اینچی با رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی مجهز شده است. نسخه اینتلی آن از پردازنده نسل یازدهمی Intel Core i5-11260 قدرت می‌گیرد که تا ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD نیز آن را همراهی می‌کنند.

در سویی دیگر نسخه AMD آن به پردازنده رایزن ۷ ۵۸۰۰ با حداکثر ۱۶ گیگابایت رم مجهز است و مثل نسخه اینتلی ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD را ارائه می‌کند. هر دو مدل ویندوز ۱۰ را اجرا می‌کنند، اگرچه سازنده وعده ارتقا آن‌ها به ویندوز ۱۱ را هم داده است.

لپ تاپ گیمینگ شیائومی ردمی جی ۲۰۲۱

این لپ تاپ از سیستم خنک کننده جدید Hurricane Heat Dissipation 3.0 بهره می‌برد که فن دوگانه و چهار خروجی برای خارج کردن حرارت از داخل دستگاه را ارائه می‌کند. سیستم اتلاف گرما در نسخه AMD این لپ تاپ همچنین دارای لوله‌های حرارتی مسی است.

نسخه اینتلی با یک آداپتور شارژ‌ ۱۸۰ وات عرضه می‌شود، در حالی که آداپتور شارژ نسخه AMD توانمندتر بوده و با ۲۳۰ وات لپ تاپ را شارژ می‌کند. وای فای ۶، پشتیبانی از فناوری صوتی DTX:X Ultra Sound، کیبورد فول سایز با نور پس زمینه، دستیار مجازی Xiao AI، تاندربولت ۴، درگاه USB-C و پشتیبانی از گیم باکس شیائومی در هر دو نسخه مشترک است.

قیمت و مشخصات فنی لپ تاپ گیمینگ Redmi G 2021

کمپانی ردمی که زیر نظر شیائومی فعالیت می‌کند، قصد دارد نسخه AMD لپ تاپ گیمینگ جدیدش را با قیمتی در حدود ۱۰۸۰ دلار و نسخه Intel آن را نیز با قیمت حدودی ۸۸۰ دلار روانه بازار کند. فروش این دو لپ تاپ از فردا، یکم مهر آغاز خواهد شد.

نسخه اینتلی Redmi G 2021
مشخصات کلیدی اندازه نمایشگر
۱۶.۱ اینچ
پردازنده
Core i5
رم
۱۶ گیگابایت
سیستم عامل
ویندوز ۱۰
حافظه SSD
۵۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک
Nvidia GeForce RTX 3050

 

نسخه ای ام دی Redmi G 2021
مشخصات کلیدی اندازه نمایشگر
۱۶.۱ اینچ
پردازنده
Ryzen 7
رم
۱۶ گیگابایت
سیستم عامل
ویندوز ۱۰
حافظه SSD
۵۱۲ گیگابایت
کارت گرافیک
Nvidia GeForce RTX 3050

نظر شما