شناسهٔ خبر: 49695032 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان های مبدأ

معاون عملیات نیروی انتظامي استان ایلام از عودت بیش از ۳ هزار زائر از ایلام به استان های مبدأ خبر داد و گفت: ۸ ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی این استان مستقر است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام،« علی جمالوندی»، ظهر امروز(۳۰ شهریور) در نشست ستاد اربعین حسینی استان ایلام در پایان مرزی مهران، اظهار کرد:  مهم ترین اولویت پلیس، جلوگیری از ورود زائران به محورهای ورودی استان به ویژه شهرستان مهران است.

 

وی با بیان اینکه سلامت مردم برای پلیس از اهمیت ویژه ای برخوردار است، افزود: ۸ ایستگاه کنترلی ثابت و سیار در محورهای مواصلاتی استان برای کنترل ورود زوار به استان مستقر است و به هیچ وجه اجازه  تردد به زائران به سمت پایانه مرزی مهران داده نمی وشد.

 

معاون عملیات نیروی انتظامي استان ایلام با بیان اینکه تاکنون ۳هزار زائر حتی با داشتن ویزا به استان های مبدأ عودت داده شدند، تصریح کرد: در روزهای گذشته افرادی بودند که بدون توجه به توصیه های پلیس و مسئولان کشور، به استان ایلام مراجعه کردند که از ورود آنها به مرز مهران جلوگیری شده است.


وی با اشاره به اینکه ورودی های استان ایلام خصوصا شهر مهران به شدت تحت کنترل پلیس است، گفت: تاکنون بیش از 850 خودرو به استانهای محل سکونت خود عودت داده شده  است.

 

جمالی با اشاره به اینکه ۶۰ تیم قرار است در مرز مهران از ناجای کشور مستقر شوند، افزود: اتوبوس‌ ها توسط گشت های پلس  همراهی  می شوند و انتطار می رود همه همکاری لازم را در این خصوص داشته باشد.

 

وی با اشاره به اینکه بحث سوخت و ایستگاه سوخت سیار از موضوعات  بسیار مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، خاطرنشان کرد: استقرار آتش نشانی باید مد نظر باشد و  هماهنگی بین دستگاهی برای ارائه خدمات به زوار لازم و ضروری است.

پایان پیام/684

نظر شما