شناسهٔ خبر: 49693719 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: خبرآنلاین | لینک خبر

سرلشکر باقری انتصاب فرمانده «نهاجا» را تبریک گفت

مهر نوشت: رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی انتصاب امیر خلبان حمید واحدی را به ‌عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش تبریک گفت.

صاحب‌خبر -

سرلشکر محمد باقری، رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، انتصاب امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی به ‌عنوان فرمانده نیروی هوایی ارتش را تبریک گفت.

متن پیام‌ بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی

با سلام و تحیات؛

حُسن اعتماد فرمانده معظم کل قوا (مدظله ‌العالی) در انتصاب جنابعالی به سِمت فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران که نشانگر تعهد، شایستگی و قابلیت‌های آن برادر عزیز است را تبریک عرض می‌نمایم.رجاء واثق دارم، تجارب ارزنده و توانمندی‌های مدیریتی و تخصصی شما طی سالیان خدمت و نقش‌آفرینی در نیروی هوایی آجا پشتوانه ارزشمند و مطمئنی در پیگیری و تحقق منویات و انتظارات معظم‌له در ارتقاء توان و آمادگی‌های رزمی در پاسخگویی هوشمندانه به هر نوع و هر سطح از تهدید هوایی و رشد سرمایه انسانی با رویکرد ساخت نیروی هوایی دانشمند تراز نظام اسلامی در تعامل اثربخش و هم افزار با مجموعه بزرگ ارتش غیرتمند و بخش‌های ذیربط لشکری و کشوری خواهد بود.

موفقیت و سربلندی آن فرمانده خردمند و ولایی در این مسیر خطیر، تحت عنایات حضرت ولی عصر (عج) و تبعیت از نایب بر حقش مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از ذات اقدس احدیت مسئلت دارم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح

23219

نظر شما