شناسهٔ خبر: 49668213 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۴۰ برنامه بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان برگزار می شود

همدان- ایرنا- فرمانده سپاه ناحیه شهرستان همدان گفت که همزمان با برگزاری هفته دفاع مقدس ۴۰ عنوان برنامه محوری و ۳۴۰ ریز برنامه‌ در این شهرستان برگزار می شود که برگزاری روضه شهدای رضوان در ۸۰ نقطه شهرستان از جمله مهم ترین این برنامه ها است.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار «علی بقایی» روز دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های هفته دفاع مقدس شهرستان همدان، افزود: عطر افشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان و اعزام ۱۴ گروه جهادی به مناطق محروم از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان است.

وی اظهار داشت: نشست با جمعی از فعالان فرهنگی و هنری، اجرای شعر دفاع مقدس، تئاتر خیابانی و اکران فیلم دفاع مقدس از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان است.

فرمانده سپاه ناحیه همدان، رژه موتورسواران، مراسم ورزشی، برگزاری میز خدمت با حضور مسئولان در محلات آسیب پذیر و کمتر برخوردار، تجلیل از شهدای مدافع سلامت، تهیه و توزیع بسته معیشتی و اجرای برنامه فرهنگی را از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان همدان ذکر کرد.

به گفته سرهنگ بقایی، آیین ویژه بزرگداشت شهید «محمد نیکبخت» به عنوان شهید شاخص سال شهرستان همدان در ۲۶ حوزه مقاومت و گرامیداشت شهید حاجی‌بابایی به عنوان شهید شاخص استان همدان نیز همزمان با هفته مقدس در شهر همدان برگزار خواهد شد.

۳۱ شهریور(همزمان با آغاز جنگ تحمیلی) تا ۶ مهر در تقویم ملی به عنوان هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

نظر شما