شناسهٔ خبر: 49667586 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اولین مرکز تجمیعی سه‌شیفته واکسیناسیون کرونا در سنندج افتتاح شد

اولین مرکز تجمیعی سه‌شیفته واکسیناسیون کرونا در کروستان با حضور فرمانده سپاه بیت‌المقدس و جمعی از مسوولان بهداشت و درمان و هلال‌احمر استان در سنندج افتتاح شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در حاشیه افتتاح بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون استان کردستان که امروز در سالن ورزشی پژوهش شهر سنندج افتتاح شد، اظهار کرد: این مرکز بیست و چهارمین مرکز تجمیعی واکسیناسیون در سطح استان است که با همکاری هلال‌احمر، آموزش‌وپرورش و بهداشت و درمان در کردستان راه‌اندازی می‌شود.

وی افزود: این مرکز تنها مرکز واکسیناسیون است که به‌صورت سه نوبت فعالیت می‌کند و سایر 23 مرکز دیگر استان همگی به‌صورت دو شیفته یعنی صبح و بعدازظهر درحال ارائه خدمات به همشهریان استان هستند.

دریافت واکسن کرونا بدون نوبت در استان

فرمانده سپاه بیت‌المقدس استان کردستان بابیان اینکه تا زمانی که مراجعه‌کننده در این مرکز حضورداشته باشد فعالیت مرکز تجمیعی واکسیناسیون نیز ادامه خواهد داشت، بیان کرد: تلاش همه ادارات زیربط از جمله بهداشت و درمان و هلال‌احمر و سپاه این است تا در کمترین زمان ممکن همه افراد واجد شرایط واکسن دریافت کنند.

سردار حسینی اظهار داشت: در استان کردستان شهروندان بالای 18 سال می‌توانند حتی بدون نوبت قبلی و ایستادن در صف واکسن کرونا دریافت کنند.

وی در پایان از اداره کل آموزش‌وپرورش استان جهت همکاری با هلال‌احمر و در اختیار قرار دادن سالن ورزشی و راه‌اندازی این مرکز تجمیعی واکسیناسیون قدردانی کرد و اظهار داشت: برای ایجاد امنیت مردم باید از هیچ تلاشی دریغ نکرد و همه باید دست‌به‌دست هم دهیم تا در کمترین زمان ممکن جامعه هدف در مقابله با ویروس کرونا واکسینه شوند.

انتهای پیام/2330/79

نظر شما