شناسهٔ خبر: 49660767 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

پیگیری تکمیل فرآیندها در سامانه جامع تجارت برای کالاهای هدف

تابش گفت: جهت تسریع ثبت اطلاعات تولید و توزیع در سامانه‌های تجارت و انبار تمام حوزه‌های مرتبط این سازمان عرضه‌کننده کالاهای پتروشیمی، روغن موتور تصفیه اول، لوازم خانگی، پودر شوینده، پوشک خردسال، شیر خشک صنعتی و مقاطع فولادی آغاز به کار کرده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزایر شبستان به نقل از سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، «عباس تابش» اظهار داشت: بخشی از کالاهای پتروشیمی مشمول ثبت اطلاعات سامانه جامع تجارت خواهند شد که دارای گریدهای عرضه شده در بورس (حدود۳۰۰ قلم ) هستند.

معاون وزیر صنعت معدن تجارت با تاکید بر تسریع در انجام امور، خاطرنشان کرد: اطلاعات تولیدکنندگان و توزیع کنندگان و فعالان حقیقی یا حقوقی در زمینه روغن موتور تصفیه اول، مقاطع فولادی و لوازم خانگی و پودرشوینده، چنانکه مصوب شده است از طرف متولیان موضوعی مانند بورس یا انجمن های مرتبط به سازمان حمایت  ارسال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به غیرفعال بودن سامانه مجوز جهاد کشاورزی، در صورت نیاز مجوز موقت توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی صادر تا فرایند ثبت نام فعالان تجاری در سامانه تکمیل و اولین مرحله از اسناد تجاری شیرخشک صنعتی طی هفته آینده در سامانه جامع تجارت ثبت شود.

پایان پیام/50

نظر شما