شناسهٔ خبر: 49660325 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

آسمان آفتابی بیشتر مناطق کشور تا ‌پایان هفته

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه آسمان بیشتر مناطق کشور طی ‌پنج روز آینده آفتابی است، از وقوع رگبار باران در برخی استان‌های واقع در نوار شمالی و برخی نقاط جنوب شرق کشور خبر داد.

صاحب‌خبر -

اعتمادآنلاین| صادق ضیاییان  ضمن بیان اینکه آسمان کشور طی ‌پنج روز آینده بجز در سواحل شمال و برخی نقاط جنوب شرق، آفتابی خواهد بود، اظهار کرد: امروز (29 شهریور) در برخی نقاط استان‌های مازندران و گلستان بارش ‌پراکنده ‌پیش‌بینی می‌شود.

 

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: فردا (30 شهریور) در استان‌های مازندران، گلستان و برخی نقاط خراسان شمالی رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد و چهارشنبه (31 شهریور) نیز بارش ‌پراکنده در مازندران و گلستان رخ خواهد داد همچنین رگبار باران، گاهی همراه با رعدوبرق در استان‌های گیلان و مازندران طی ‌پنجشنبه و جمعه (1 و 2 مهر) مورد انتظار است.

 

به گفته ضیاییان، طی ‌پنج روز آینده رشد ابر، گاهی رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید موقت در جنوب سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط هرمزگان به‌ویژه در ساعات بعدازظهر ‌پیش‌بینی می‌شود.

 

وی افزود: تا چهارشنبه (31 شهریور) در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود همچنین از امروز تا چهارشنبه (29 تا 31 شهریور) خلیج فارس و فردا (30 شهریور) سواحل شرقی دریای خزر مواج و متلاطم خواهد بود.

 

مدیرکل ‌پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (30 شهریور) صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد و طی ‌چهارشنبه (31 شهریور) نیز صاف و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای 21 و حداکثر دمای 33 درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان گفت: طی امروز و فردا (29 و 30 شهریور) اهواز با بالاترین دمای 41 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و اردبیل با بیشینه دمای 24 درجه سانتیگراد خنک‌ترین مراکز استان‌های کشور هستند.

نظر شما