شناسهٔ خبر: 49659011 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

کاندیداهای معاونت های وزارت راه برنامه خود را منتشر کنند

تین نیوز از افرادی که به عنوان گزینه های مدیریت و ریاست بر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی مطرح هستند، درخواست دارد طرح ها و برنامه های خود را برای انتشار در اختیار این رسانه قرار داده تا بدین ترتیب زمینه اطلاع فعالان و ذینفعان از این برنامه ها فراهم گردد و در ادامه فعالان این بخش نیز با درج دیدگاه های خود به نقد و بررسی این برنامه ها بپردازند.

صاحب‌خبر -
تین نیوز

 موضوع انتصاب معاونان وزیر راه و شهرسازی و روسای سازمان ها و شرکت های تخصصی زیر مجموعه این وزارتخانه به بحث داغ محافل حمل و نقلی تبدیل شده است.

به گزارش تین نیوز، در این زمینه اسامی برخی افراد نیز به عنوان گزینه های احتمالی و پیشنهادی برای تصدی این پست ها در گوشه و کنار مطرح است.

اگرچه هیچ کدام از این احتمالات قطعی نیست اما با این حال پیش بینی می شود با توجه به اهمیت و داغ بودن بحث انتخاب معاونان وزیر و روسای سازمان ها و شرکت های تابعه، افرادی که نامشان برای تصدی این مناصب در گوشه و کنار مطرح شده، خودشان نیز از این موضوع مطلع بوده و می دانند ممکن است قرعه مدیریت بر زیرمجموعه های وزارت راه به نام آنان بیفتد.

از دیگر سو، خبرهایی نیز مبنی بر تشکیل کمیته انتصابات در وزارت راه و شهرسازی شنیده شده است که نشان می دهد انتصابات در وزارت راه قرار است هوشمندانه تر از قبل باشد.

بیشتر بخوانید:

  • نام پنج کاندیدای احتمالی ریاست مرکز ارتباطات وزارت راه و شهرسازی

  • کاندیداهای احتمالی ریاست سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای

  • کاندیداهای احتمالی ریاست سازمان بنادر و دریانوردی+ نام 15 کاندیدا

  • نقش دستیار ویژه در انتصاب معاونان و مدیران وزارت راه و شهرسازی

  • گزینه های مطرح برای مدیرعاملی شرکت راه آهن

  • نگاهی به سوابق مهدی غضنفری و جایگاه جدید او در وزارت راه و شهرسازی

  • تشکیل کمیته انتصابات در وزارت راه و شهرسازی؟

با توجه به موارد ذکر شده، این سوال مطرح است که آیا افرادی که نامشان مطرح شده، برنامه و طرحی برای اداره معاونت های وزارت راه یا شرکت و سازمان های زیرمجموعه این وزارتخانه دارند؟ آیا قرار است طرح و برنامه های افراد در کمیته انتصابات و  یا توسط وزیر راه و شهرسازی بررسی شود؟ 

به طور قطع انتظار فعالان و ذی نفعان حوزه های مختلف مرتبط به وزارت راه و شهرسازی این است که اولا کاندیداهای مذکور، برای مدیریت و اداره شرکت ها و سازمان های مورد نظر، طرح و برنامه مدون داشته باشند و ثانیا این برنامه ها را برای اطلاع و آگاهی متخصصان و ذینفعان این حوزه منتشر و در دسترس متخصصان حوزه تخصصی قرار دهند.

در همین راستا تین نیوز از افرادی که به عنوان گزینه های مدیریت و ریاست بر شرکت ها و سازمان های تابعه وزارت راه و شهرسازی مطرح هستند، درخواست دارد طرح ها و برنامه های خود را برای انتشار در اختیار این رسانه قرار داده تا بدین ترتیب زمینه اطلاع فعالان و ذینفعان از این برنامه ها فراهم گردد و در ادامه فعالان این بخش نیز با درج دیدگاه های خود به نقد و بررسی این برنامه ها بپردازند.

بدیهی است این اقدام نه تنها موجب افزایش اعتماد و حس مشارکت جویی مخاطبان خواهد شد بلکه شناسایی نقاط ضعف و قوت سیاستگذاری های مسئولان را نیز به دنبال داشته و در نهایت به بهبود عملکرد آنان منجر خواهد شد.

 قابل ذکر است که مخاطب این پیام، کاندیداهای سمت های معاون وزارتخانه و مدیران عامل سازمان ها و شرکت های زیر مجموعه وزارت راه هستند که می توانند برنامه ها و طرح های خود را برای درج در تین نیوز به ایمیل این شبکه خبری به نشانی info@tinn.ir ارسال نمایند.

 

نظر شما