شناسهٔ خبر: 49653064 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه ایران | لینک خبر

#والیبال

صاحب‌خبر -


تیم ملی والیبال کشورمان امروز با پیروزی مقابل ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی آسیا برای نخستین بار با سرمربی ایرانی به عنوان نخست این مسابقات رسید. تیم ملی والیبال ایران در فینال بیست و یکمین دوره مسابقات قهرمانی آسیا از ساعت 13:30 امروز یکشنبه در شهر «چیبا» به مصاف ژاپن رفت و میزبان خود را با نتیجه 3 بر صفر شکست داد و از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد. جواد کریمی، صابر کاظمی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، امیرحسین توخته، علی‌اصغر مجرد و محمدرضا حضرت‌پور (لیبرو)، بازیکنان تیم  ملی ایران به‌انتخاب بهروز عطایی برای شروع بازی حساس و انتقامی فینال مقابل ژاپن بودند و برای تیم ملی ایران که در المپیک و لیگ ملت‌ها به ژاپن باخته بودند، پیروزی در این بازی، فراتر از قهرمانی آسیا بود. کاربران فضای مجازی با ابراز خوشحالی و دست مریزاد به والیبالیست‌های کشورمان، درباره ستاره‌های جدید تیم و مربی ایرانی اش نقطه نظرات خود را مطرح کردند که بخشی از آن را با هم می‌خوانیم:
 ستاره‌های جدید والیبال ایران بر بام آسیا...؛ تیم‌ملی با نسلی تازه صاحب جام شد و برای چهارمین بار قهرمانی قاره کهن را جشن گرفت.
 ژاپن همون ژاپن مسابقات جهانی بود اما ما تغییر کردیم و قهرمان شدیم.
 والیبال ایران، فراتر از آسیا؛ ممنون بچه‌ها که دل مردم رو شاد کردید. همه عالی بودید. از آقای عطایی هم ممنونیم. اولین مربی ایرانی که مارو قهرمان مسابقات آسیایی کرد.
 والیبال به دلیل پویایی تیم‌های پایه و چرخه درست استعدادیابی و استعدادپروری هیچ گاه از افراد مستعد خالی نمی‌شه و خیلی وقت هست راه خودش را پیدا کرده.
 دوران طلایی والیبال ایران تموم نمی‌شه فقط از نسلی به نسل دیگه منتقل می‌شه.
 نکته مهم قهرمانی تیم ملی والیبال جمهوری اسلامی ایران در آسیا اینجا بود که با یه کادر کاملاً وطنی انجام شد.
 بچه‌های والیبال روزمونو ساختن؛ دمتون گرم، خداقوت، شیر مادر و نان پدر حلالتون.
 با جوانان غیرممکن نداریم!
 5 تا از 8 بازیکن برتر رقابت‌ها از تیم ملی ایران انتخاب شدن. یعنی نه تنها تیممون بهترین بود، بلکه بازیکنانمونم بهترین بودن.
 واقعاً باید تبریک گفت به بهروز عطایی و کادرش و بازیکنای دوست داشتنی والیبال ایران.
 خدا قوت فرزندان ایران!

نظر شما