شناسهٔ خبر: 49647301 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اعلام شرایط بازگشایی حضوری مدارس/ تزریق دُز اول واکسن به ۹۵ درصد از فرهنگیان اردبیل

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: مدارس از سوم مهرماه به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو بازگشایی می‌شوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف قاسمی بعدازظهر امروز در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: مدارس از سوم مهرماه به اشکال مختلف حضوری، غیرحضوری و یا ترکیبی از این دو بازگشایی می‌شوند تا آرام آرام تمام دانش‌آموزان در چرخه تعلیم‌وتربیت قرار گیرند.

وی با بیان این‌که آموزش غیرحضوری تبعاتی همچون افت تحصیلی را به همراه دارد، افزود: ۱۳۰۰ آموزشگاه که کمتر از ۵۰ نفر دانش‌آموز دارند، فعالیت خود را از سوم مهرماه آغاز خواهند کرد.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل با اشاره به این‌که آمادگی مدارس باید توسط کمیته سلامت مدرسه تایید شود، تصریح کرد: مدارسی که کمتر از ۳۰۰ نفر دانش‌آموز دارند از اول آبان‌ماه و مدارس بالای ۳۰۰ نفر و با تراکم بالا از هفته دوم آبان‌ماه و با گروه‌بندی دانش‌آموزان، فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

تزریق دُز اول واکسن به ۹۵ درصد از فرهنگیان اردبیل

قاسمی بیان کرد: ۹۵ درصد از فرهنگیان استان اردبیل دُز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند که امیدواریم تا پایان آبان‌ماه این مقدار به ۱۰۰ درصد افزایش یابد.

وی از ارزشیابی آغازین دانش‌آموزان خبر داد و ادامه داد: معلمان به مدت ۴ هفته می‌توانند مباحث سال قبل را برای دانش‌آموزان مرور کنند تا مشکلی در سال جدید نداشته باشند.

معاون آموزش متوسطه اداره‌کل آموزش‌وپرورش استان اردبیل گفت: ۹۵ درصد از کتب درسی دانش‌آموزان توزیع شده است و مابقی نیز در روزهای آتی به‌دست دانش آموزان می‌رسد.

انتهای پیام/۳۴۶۳/ی

نظر شما