شناسهٔ خبر: 49645499 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

تحرکات دشمن را روزانه رصد می‌کنیم/ هیچ قدرتی جرات تعرض به خاک کشور را ندارد

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه امروز در منطقه غرب کشور نیروهای تکفیری، داعشی و معاند جرات ندارند تا ۱۵ کیلومتری مرز کشور وارد شوند گفت: ما تمام تحرکات، اطلاعات و اخبار دشمن را روزانه رصد می‌کنیم و مراقب رفتار آنها هستیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان ظهر امروز با حضور فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور، فرماندهان نظامی و انتظامی استان و جمعی از مسئولان فرمانده جدید تیپ زرهی شهید قهرمان همدان معرفی شد.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور در این مراسم خدمت در نظام جمهوری اسلامی را موهبتی الهی دانست و اظهار کرد: خدمت در این نظام توفیق و لیاقت می‌خواهد و هر کسی نمی‌تواند از این موهبت برخوردار شود.

 امیر سلیمان طاهری با بیان اینکه افتخار می‌کنیم سرباز و فدایی رهبر و خدمتگزار مردم هستیم گفت: طبق فرموده رهبری خدمت به مردم افتخاری بزرگ و عطیه الهی است.

وی با اشاره به خدمات شایان توجه ارتش در تأمین امنیت کشور افزود: ارتش به عنوان ستون فقرات نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون نقش ویژه‌‌ای در پیروزی، ماندگاری و پیشرفت انقلاب داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه ارتش با تعهد به ارزش‌های دینی و ملی در عرصه‌ دفاع از کشور خوش درخشیده است گفت: این مجموعه افتخارآفرین با خصوصیت مکتبی بودن و مردمی بودن و تکیه به توان داخلی، بدون وابستگی به هیچ کشور همگام با دیگر یگان‌های نظامی امنیت کشور را فراهم کند.

طاهری با اینکه در دوران دفاع مقدس در برابر یک ائتلاف بین‌المللی ایستادیم و اجازه تصرف یک وجب از خاک کشور را به دشمن ندادیم بیان کرد: در سال اول جنگ که سپاه هنوز کامل شکل نگرفته بود ارتش با رشادت ماشین جنگی دشمن را متوقف کرد.

وی با اشاره به اینکه اگر ارتش آن زمان کشور را یاری نمی‌کرد معلوم‌ نبود چه اتفاقی رخ می‌داد تأکید کرد: در دوران انقلاب، ارتش همگام با مردم شد و در راه دفاع از کشور اسلحه را بر زمین گذاشت و به مردم پیوست.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور با اشاره به خدمات‌رسانی ارتش به مردم در طول سال‌های گذشته به ویژه در جریان وقوع سیل و زلزله بیان کرد: در شرایط فعلی نیز ارتش با تمام توان برای خدمت‌رسانی استفاده کرده و توانسته ۶ بیمارستان تنفسی در ۶ استان ایجاد کند.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی توانسته نه تنها در عرصه منطقه‌ای که در فضای بین‌المللی نیز نقش‌آفرینی کرده است گفت: اگر قدرتی نمی‌تواند به کشور ما تعرض کنند برای این است که جرات این کار را ندارد.

طاهری با بیان اینکه دشمنان ما در دوران دفاع مقدس ما را آزموده‌اند و مطلع هستند که اگر به خاک این کشور تعرض کنند در چه منجلابی گرفتار خواهند شد گفت: باید افتخار کنیم در نظامی خدمت می‌کنیم که توانسته مقابل زورگویی آمریکا بایستد و هیمه آن را در جهان بشکند که این مهم معنایی جز اقتدار ندارد.

وی با بیان اینکه امروز در منطقه غرب کشور نیروهای تکفیری، داعشی و معاند جرات ندارند تا ۱۵ کیلومتری مرز این کشور وارد شوند بیان کرد: ما تمام تحرکات، اطلاعات و اخبار دشمن را روزانه رصد می‌کنیم و مراقب رفتار آنها هستیم.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای نزاجا در غرب کشور با بیان اینکه امروز به ائتلاف اطلاعاتی خوبی در تمام استانها رسیدیم و این موضوع سبب شده دشمن جرات تجاوز به کشور را نداشته باشد گفت: با توجه به کثرت تهدیدات دشمن باید اتحاد را بیش از گذشته تقویت کنیم زیرا رمز موفقیت کشور در تحقق این مهم است.

معاون سیاسی استاندار همدان نیز با اشاره به اینکه نیروهای مسلح با تبعیت از رهبری مدافع کشور و ملت سرافراز ایران هستند تأکید کرد: نیروهای مسلح با فرماندهی ولایت فقیه در دنیا بی نظیر هستند.

مصطفی آزادبخت با بیان اینکه شهدای عزیزی در نیروهای مسلح به ویژه ارتش تقدیم اسلام و انقلاب شده است بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی، موثر، کارآمد، مکتبی و وظیفه شناس می‌دانند.

انتهای پیام/ 3140/م

نظر شما