شناسهٔ خبر: 49645405 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

با حکمی از سوی رئیس جهاددانشگاهی:

سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب شد

طیبی با صدور حکمی مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس جهاددانشگاهی را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی با پذیرش استعفای سید محمدجواد شوشتری در حکمی مهدی باصولی معاون هماهنگی و امور مجلس این نهاد را با حفظ سمت به‌عنوان سرپرست جدید معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی منصوب کرد.

در متن حکم طیبی آمده است:

احتراماً، با عنایت به تعهد، شایستگی و سوابق ارزشمند جنابعالی در جهاددانشگاهی به موجب این حکم با حفظ سمت به‌عنوان «سرپرست معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» منصوب می‌شوید.

انتظار دارد تمامی مساعی خویش را به‌منظور توسعه و ارتقاء بیش از پیش فعالیت‌های پشتیبانی جهاددانشگاهی و همچنین هدایت، برنامه‌ریزی و نظارت بر کلیه فعالیت‌های مالی و اداری جهاددانشگاهی به کار ببندید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و با همفکری و همکاری جهادگران عزیز در آن حوزه و امکانات و تجربیات موجود در انجام وظایف تعیین شده موفق و مؤید باشید.

رئیس جهاددانشگاهی همچنین در نامه‌ای جداگانه با پذیرش استعفای سید محمدجواد شوشتری از تلاش‌های صادقانه او در طول مدت تصدی «معاونت پشتیبانی و مدیریت منابع جهاددانشگاهی» تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است، شوشتری با حکم کتر محمد باقر قالیباف، به عنوان مشاور و رئیس حوزه ریاست مجلس شورای اسلامی منصوب شد که برایشان در این سمت آرزوی موفقیت داریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما