شناسهٔ خبر: 49641046 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

فرماندار آبدانان:

۲۹ هزار دُز واکسن کرونا در آبدانان تزریق شد

مراد حاصلی گفت: تاکنون ۲۹ هزار و ۹۰۴ دُز واکسن کرونا در شهرستان آبدانان تزریق شده که از این تعداد ۲۱ هزار و ۲۰۹ دُز نوبت اول و هشت هزار و ۶۹۵ مربوط به نوبت دوم است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،سیروس مراد حاصلی فرماندار آبدانان گفت: روزانه بطور میانگین بیش از ۷۰۰ دُز واکسن در این شهرستان تزریق می‌شود که بیشتر مربوط به نوبت دوم است.

او بیان کرد: حدود چهار هزار و ۷۱۴ دُز واکسن کرونا از سه نوع برکت (۳۰۰) سینوفارم (سه هزار و ۶۲۴) و استرانزنکا (۷۹۰) در این شهرستان موجود است.

فرماندار آبدانان تاکید کرد: هم اکنون ۱۶ مبتلا به کرونا در شهرستان بستری هستند که مراحل مراقبت و درمان این بیماران در حال انجام است.

مراد حاصلی ادامه داد: نظارت بر رعایت دستورالعمل‌ها و اجرای پروتکل‌ها بهداشتی در مناطق پرتردد شهرستان و در آرامستان‌ها همچنان در دستور کار قرار دارد و از تمامی تجمعات در شهرستان ممانعت می‌شود.

او اضافه کرد: با توجه به اینکه افراد بالای ۱۸ سال نیز می‌توانند واکسن کرونا تزریق کنند از همه مردم شهرستان خواستاریم که برای حفظ سلامتی خود و اطرافیان علاوه بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، از تزریق واکسن کرونا استقبال کنند.

فرماندار آبدنان یادآورشد: کادر درمان همه تلاش خود را برای مقابله با کرونا به کار گرفته و تعداد مبتلایان بیماران کرونایی به‌گونه‌ای است که فشار زیادی بر سیستم بهداشتی و درمانی وارد کرده که ضروری است شهروندان برای کاهش جمعیت مبتلایان با کادر درمان همکاری لازم را داشته باشند و رعایت نکات  بهداشتی را جدی بگیرند.

انتهای پیام/ د

نظر شما