شناسهٔ خبر: 49633315 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه شهرستان آوج خبر داد؛

اجرای بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس در شهرستان آوج

سرهنگ ربیعی گفت: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس درسطح پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج شهرستان آوج اجراء خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، سرهنگ عیسی ربیعی در نشست خبری که به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس برگزار شد، افزود: بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه شاخص در هفته دفاع مقدس درسطح پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج شهرستان آوج اجراء خواهد شد.

وی افزود: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری، تحریف و فراموشی دو آسیب مهمی هستند که دفاع مقدس را تهدید می‌کنند؛ از همین روی ماموریت همه نهادها در شهرستان این است که نگذارند دفاع مقدس دچار این آسیب‌ها شود، چرا که دفاع مقدس یک گنجینه است و باید آن را مورد استخراج و بهره‌برداری قرار بدهیم.

وی با اشاره به الگوی دفاع مقدس گفت: این الگو توانست کشورهایی مانند عراق، لبنان، سوریه، یمن و دیگر کشورهای اسلامی را نجات دهد، ما نیز باید با توجه به آنچه که داریم از تجربه‌های دفاع مقدس به خوبی بهره‌مند شویم و نپنداریم که دفاع مقدس برای گذشته است؛ چرا که در این صورت آن را باید در موزه‌ها گذاشت. یکی از ویژگی‌های دفاع مقدس این است که هر حرکت بزرگی که ایجاد شده ریشه در آن دوران دارد.

سرهنگ ربیعی گفت: تدبیر و حکمت پایداری و مقاومت، ایثار و از خودگذشتگی، عقلانیت و مدیریت از مظاهر دفاع مقدس هستند در این مولفه‌ها تمامی ارزش‌ها و خوبی‌ها نهفته است.

فرمانده سپاه شهرستان آوج با اشاره به برنامه های این هفته در شهرستان افزود: برای گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۱۰۰ عنوان برنامه در نظر گرفته شده است که این برنامه‌ها در قالب، برگزاری، یادواره شهدای شهرستان آوج و روستای خسرو آباد ، برگزاری رزمایش کمک مومنانه وتوزیع بسته های معیشتی، برگزاری نشست های بصیرتی، نواختن زنگ ایثار و مقاومت در سطح مدارس، تجلیل از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اجرای سرود مقاومت، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی، اجرای رژه خودرویی، افتتاح خانه محروم در روستای آزانبار، از جمله برنامه ها در این هفته می باشد.

وی در ادامه تشریح برنامه های این هفته در سطح شهرستان افزود: برنامه‌های عمومی نظیر غبار روبی گلزار شهدا، دیدار با ائمه جمعه، دیدار با خانواده شهداء در سطح شهرستان‌ توسط پایگاه ها وحوزه های مقاومت بسیج هم اجراء خواهد شد.

سرهنگ ربیعی در پایان گفت: دیگر ادارات شهرستان هم برنامه های متنوعی در رابطه با گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان برنامه ریزی و اجراء خواهند کرد.

انتهای پیام/۵۰۰۲

نظر شما