شناسهٔ خبر: 49628196 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ورزش و جوانان مراغه در جایگاه دوم ادارات آذربایجان‌شرقی قرار گرفت

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه گفت:این اداره بر اساس ارزیابی عملکرد سال گذشته و رتبه‌بندی ادارات شهرستان‌های آذربایجان‌شرقی در جایگاه دوم قرار گرفت.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،مهدی نوایی رییس اداره ورزش و جوانان مراغه  گفت:در این ارزیابی اداره ورزش و جوانان مراغه در بین ۲۱ شهرستان استان با کسب امتیاز ٧٣٠ در گروه A و در جایگاه دوم قرار گرفت.

او به شاخص‌های ارزیابی ادارات برتر ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و افزود: حوزه جوانان، ورزش قهرمانی، واحد آموزش، بازرسی، بانوان، روستایی و بخش اداری و مالی جزو شاخص‌های ارزیابی است.

اوبا اشاره به اینکه شرایط کرونایی مراغه در سال ٩٩ بسیاری از برنامه‌های فرهنگی، ورزشی، جوانان، مسابقات و اردو‌های مختلف را در شهرستان لغو کرد و این موضوع در ارزیابی عملکرد این اداره بسیار تاثیرگذار بود، بیان کرد: مراغه در سال‌های ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ به عنوان اداره برتر آذربایجان‌شرقی انتخاب شده بود.

رییس اداره ورزش و جوانان مراغه ابراز امیدواری کرد که با بهبود وضعیت کرونا بار دیگر مردم شهرستان شاهد برگزاری و میزبانی از مسابقه‌های ملی و بین‌المللی باشند و با تلاش جامعه ورزشی، شهرستان به رتبه اول استان باز گردد.

بیش از ۹ هزار و ۵۰۰ ورزشکار ساماندهی شده در شهرستان ۲۶۸ هزار نفری مراغه فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما