شناسهٔ خبر: 49619078 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

«بهترین» بیست و هفتمین شهردار بیرجند شد

اعضای ششمین دوره شورای اسلامی شهر بیرجند صبح امروز (۲۷ شهریور) با اکثریت آراء «مهدی بهترین» را به عنوان بیست و هفتمین شهردار مرکز استان انتخاب کردند.

صاحب‌خبر -

«علیرضا محمودی راد» رئیس شوراس شهر بیرجند در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار داشت: شورای شهر بیرجند بعد از برگزاری جلسات متعدد و کارشناسی و مصاحبه های مختلف صورت گرفته و امتیاز گیری توسط کارشناسان و نخبگان دانشگاهی، چند نفر که بالاترین امتیاز را کسب کرده بودند به عنوان گزینه های نهایی شهرداری بیرجند معرفی شدند که صبح امروز و در جلسه شورای شهر «مهدی بهترین» با اکثریت آراء به عنوان شهردار مرکز استان انتخاب شد.

 

وی افزود: دکتر بهترین پزشک عمومی و انقلابی و دلسوز و بومی بیرجند است که سابقه مدیریت در بخش های مختلف و 8 سال عضویت در شورای شهر بیرجند را دارد.

 

رئیس شورای شهر بیرجند اظهارداشت: حفظ و افزایش بودجه شهر، بهبود کیفیت خدمات شهری، اصلاح وضعیت پرسنلی شهرداری، جلوگیری از روند تخلفات ساختمانی و بهبود مبلمان شهری از جمله انتظارات از شهردار جدید است.

 

محمودی راد گفت: امید است شهردار جدید شهر بتواند با مشاوره گرفتن از شورا و تیم کارشناسی، قدم های موثری برای شهر بردارد.

 

لازم به ذکر است، شورای شهر بیرجند برای انتخاب شهردار از یک لیست 30 نفره به پنج کاندیدای نهایی رسید که در جلسه صبح امروز از بین آقایان «عدل، بهترین، انوری، عظیم زاده و کمیلی دوست»؛ مهدی بهترین به عنوان بیست و هفتمین شهردار بیرجند انتخاب شد.

 

بهترین متولد 1345 در شهر بیرجند است، او در سال 1363 با اخذ رتبه 90 در کنکور سراسری در رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد پذیرفته شد و پس از هفت سال تحصیل در رشته پزشکی عمومی از دانشگاه علوم پزشکی مشهد فارغ التحصیل شد و سپس برای طبابت به بیرجند سفر کرد.

 

معاون امور توانبخشی اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی، رئیس اداره بهزیستی شهرستان بیرجند، عضو شورای شهر بیرجند و رئیس کمیسیون خدمات شهری و سلامت شورای شهر و ریاست شبکه بهداشت شهرستان بیرجند از جمله سوابق شهردار جدید مرکز استان است.

 

 

پایان پیام/404

نظر شما