شناسهٔ خبر: 49616547 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

اطفای کامل آتش‌سوزی ۳ هکتاری در پارک ملی بوجاق

به گفته رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه سه و نیم هکتار از اراضی پارک ملی بوجاق دچار حریق شده و علت حادثه در دست بررسی است.

صاحب‌خبر -

حمیدرضایی دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آستانه‌اشرفیه با اشاره به وقوع آتش‌سوزی  در پارک ملی بوجاق بندر کیاشهر اظهار کرد: عصر روز گذشته حریق در پارک ملی بوجاق در بندرکیاشهر آغاز و تا اواخر دیشب ادامه داشته است.

وی با بیان اینکه میزان خسارت واردشده به پارک ملی بوجاق در دست بررسی است، گفت: کارشناسان محیط‌زیست و ستاد مدیریت بحران در منطقه حاضر و پس از اطفای کامل حریق، تلاش‌ها برای برآورد میزان خسارت واردشده در دست بررسی است و به‌زودی اعلام می‌شود.

رئیس ستاد مدیریت بحران شهرستان آستانه‌اشرفیه میزان اراضی دچار حریق شده در تالاب انزلی را کمتر از چهار هکتار دانست و تصریح کرد: دیشب به علت تاریکی هوا  آمار دقیقی از میزان خسارت واردشده به پارک ملی بوجاق  ارائه نشد اما با روشن شدن هوا و بررسی‌های به‌عمل‌آمده مشخص شد سه و نیم هکتار از اراضی پارک ملی بوجاق دچار حریق شده است.

به گفته رضایی علت  آتش‌سوزی در پارک ملی بوجاق هنوز مشخص نشده و تیم‌های کارشناسی محیط‌زیست به‌منظور علت این اتفاق در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/۸۴۰۰۷/م

نظر شما