شناسهٔ خبر: 49615940 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

زنگی آبادی: امیدواریم تا امروز روادید دوچرخه سواران صادر شود

مدیر تیم‌های ملی دوچرخه سواری در خصوص صادر نشدن روادید دوچرخه سواران کشورمان توسط سفارت بلژیک توضیحاتی را بیان کرد.

صاحب‌خبر -

علی زنگی آبادی، مدیر تیم های ملی دوچرخه سواری کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص صادر نشدن روادید دوچرخه سواران کشورمان برای حضور در مسابقات جهانی بلژیک اظهار کرد: نماینده فدراسیون دوچرخه سواری دیروز تا ساعت ۵ بعد از ظهر جلوی سفارت بلژیک در تهران بود، اما متاسفانه روادید دوچرخه سواران کشورمان صادر نشد. سفارت مدعی بود که باید یک ایمیلی از طرف کمیته برگزاری مسابقات جهانی دوچرخه سواری برای آن‌ها ارسال شود و این ایمیل هنوز ارسال نشده است. البته اگر تا امروز نیز روادید صادر شود ما می‌توانیم دوچرخه سواران رشته استقامت را به بلژیک اعزام کنیم. کمیته روابط بین الملل فدراسیون تمام تلاش خود را در راستای صدور روادید‌ها انجام داد و  حتی با فدراسیون جهانی دوچرخه سواری نیز در این خصوص مکاتبه کرد.

او در خصوص سختگیری شیوه نامه‌های بهداشتی ویروس کرونا  در بلژیک و تاثیرش بر صادر نشدن روادید دوچرخه سواران گفت: این موضوع نیز تاثیر گذار بوده است، اما دوچرخه سواران ما قبلا واکسن کرونا را زده بودند و متاسفانه همه عوامل دست به دست هم داد تا روادید دوچرخه سواران ما صادر نشود.

زنگی آبادی درباره تاثیرات شرکت نکردن دوچرخه سواران کشورمان در مسابقات جهانی بلژیک افزود: شرکت نکردن دوچرخه سواران کشورمان در این مسابقات تاثیرات منفی دارد، اما برای ما بیشتر مهم بود که دوچرخه سوار خانم کشورمان سمیه یزدانی در این مسابقات شرکت کند تا امتیاز کامل را برای حضور در مسابقات جهانی سال آینده را به دست بیاوریم. البته همچنان برای اعزام سمیه یزدانی و علی لبیب  امید داریم و در صورت صدور روادید، آن‌ها را امشب یا فردا به بلژیک اعزام خواهیم کرد تا در مسابقات دوچرخه سواری استقامت شرکت کنند.

او در خصوص تعلل شرکت همکار سفارت بلژیک برای صدور روادید بیان کرد: من در این خصوص اطلاعات دقیقی ندارم و دبیر فدراسیون دوچرخه سواری اطلاعات کامل تری را دارد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

انتهای پیام/

نظر شما