شناسهٔ خبر: 49609040 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ارتقا خودرو جیپ گلادیاتور به نیم در

جیپ گلادیاتور با نمونه برداری از خودروی Wrangler از نیم درها استفاده خواهد کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از موتور وان، امروز، شرکت جیپ تأیید کرد که در‌های جدیدی را در بخش جیپ پرفورمنس قطعات ارائه می‌دهد و آن‌ها اکنون در دسترس هستند.

نیم در بونانزا، از خودروی Wrangler جیپ، که در نیمه اول امسال به خودروی Gladiator جیپ رسید، گسترش یافته است. این نیم در‌ها از طریق فروشگاه سفارشی Mopar به عنوان بخشی از خرید اصلی خودرو‌های جدید در ایالات متحده در دسترس هستند. خودرو‌های دو درب گلادیاتور بسته به مجموعه‌های پنجره بالایی مورد نظر، در دو نسخه موجود است.

مدل های نیم در جیپ گلادیاتور

این مجموعه‌ها دارای مهر و موم مقاوم در برابر آب و هوا و پنجره‌های پلاستیکی زیپ دار هستند، البته مواد آن‌ها متفاوت هستند. یکی برای سقف وینیل نرم با مدل پایه طراحی شده است، در حالی که دیگری دارای گزینه اکریلیک درجه یک است. قیمت در‌های مدل پایه ۴۵۹۰ دلار و قیمت درب‌های ممتاز ۴۹۹۰ دلار است و شامل هر دو مجموعه درب می‌شود.

جیپ گلادیاتور

شرکت جیپ این در‌ها را برای کار با تجهیزات گلادیاتور، از جمله آینه‌های برقی، دست گیره ها، قفل‌های برقی و تشخیص نقاط کور طراحی کرده است. این شرکت می‌گوید که تعویض در‌ها چند دقیقه طول می‌کشد و نیم در‌ها از مکان‌های لولا و اتصالات سیم کشی موجود استفاده می‌کنند.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما