شناسهٔ خبر: 49602351 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ ( قسمت 1 میدان سرخ ) نیم بها

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول نیم بها کامل و قانونی که در ادامه می توانید به دانلود قسمت اول ۱ سریال میدان سرخ قسمت 1 با کیفیت عالی بپردازید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایلنا میدان سرخ نام اولین سریالی است که ابراهیم ابراهیمیان، در مقام کارگردان وارد شبکه نمایش خانگی خواهد کرد. در این میان جواد نوروزبیگی به عنوان تهیه کننده و سعید صفرپور به عنوان مجری طرح او را همراهی می کنند. نویسندگان این سریال سارا سلطانی و علی مسعودی نیا می باشند. ابراهیم ابراهیمیان فیلم های «ارسال آگهی تسلیت برای روزنامه»، «آااادت نمی کنیم»، «پیلوت» و «دابلند» را در کارنامه خود دارد و این اولین سریالی است که با حضور ستاره های سینمای ایران و در ژانری متفاوت کارگردانی خواهد کرد. میدان سرخ داستان زنی تنهاست به نام شیدا که ناخواسته وارد بازی دهشتناکی می شود که توسط همسر او و یک تروریست خارجی شکل گرفته است. او برای نجات جان دخترش در معرض انتخاب میان عشق، انتقام و قدرت قرار می گیرد و با سه قاچاقچی مطرح و قدرتمند به نام های پاپ، مبینی و مکین مدتی همراه می شود، غافل از آنکه پایان این بازی، خون بار خواهد بود. در ادامه می توانید به دانلود سریال میدان سرخ قسمت 1 اول ۱ با کیفیت عالی دریافت کنید.

************************

برای دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول روی لینک زیر کلیک یا لمس کنید.

دانلود سریال میدان سرخ قسمت اول

************************

خلاصه داستان قسمت اول سریال میدان سرخ

شیدا به دنبال درمان دخترش قصد سفر به خارج از کشور را دارد، اما به واسطه پنهان کاری و دروغ های شوهرش با اتفاقی هولناک روبرو می شود که زندگی او را برای همیشه تغییر می دهد...

2222222

درباره سریال میدان سرخ قسمت اول

سریال میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در سال 1399 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر اکشن و هیجان انگیز می‌باشد. در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

بازیگران سریال میدان سرخ قسمت 1

در این سریال حمید فرخ نژاد، مهتاب کرامتی، امیرحسین آرمان، بهرام افشاری، علی مصفا، ستاره اسکندری، مسعود کرامتی، کاظم سیاحی، سعید داخ، لیندا کیانی، سوگل قلاتیان، مهدی رکنی، بهزاد خلج، سحر نظام دوست، بهدخت ولیان , آرمین رحیمیان به هنرمندی پرداخته‌اند.

بیوگرافی مهتاب کرامتی بازیگر سریال میدان سرخ

مهتاب کرامتی (زاده ۲۵ مهر ۱۳۴۹ در تهران) بازیگر، تهیه‌کنندهٔ فیلم، کنشگر حقوق کودکان-زنان و مدیر هنری اهل ایران است. وی از ۱۰ شهریور ۱۳۸۵ سفیر حسن نیّت و صلحِ یونیسف است.

مهتاب کرامتی یکی از بازیگران معروف سینما میباشد که در بیست و پنجمین روز از مهرماه سال 1349 در شهر ملایر به دنیا آمده است. او علاوه بر بازیگری در زمینه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد، وی همچنین سفیر حسن نیت و صلح یونیسف میباشد. خانم کرامتی فارغ التحصیل رشته میکروبیولوژی و از شاگردان استاد امین تارخ میباشد. وی در سال 1375 در کلاس های استاد تارخ شرکت کرد و در سال 1376 برای بازی در سریال مردان آنجلس معرفی شد.

مهتاب کرامتی در سال 1376 زمانی که 27 سال سن داشت در سریال مردان آنجلس نقش هلن همسر ماکسی میلیان را بخوبی ایفا کرد و به شهرت زیادی رسید. او یکی از بازیگران خوش شانسی است که با اولین حضور جلوی دوربین و بازی بسیار روان و حرفه ای توانست مخاطبان زیادی را به خود جلب کرده و به محبوبیت زیادی دست پیدا کند. سریال مردان آنجلس روایتگر اصهاب کهف و خواب 300 ساله آن ها در غار و مشقت هایی که در راه یکتا پرستی با آن روبرو میشوند را روایت میکند که توسط فرج الله سلحشور ساخته و از شبکه اول سیما پخش شد و مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفت.

کرامتی در آثار بسیاری از جمله فیلم های سینمایی مومیایی ۳، رستگاری در ۸/۲۰ دقیقه، شبانه روز، عصر یخبندان، زندگی خصوصی آقا و خانم میم و سریال های خاک سرخ، مریم مقدس، روزهای به یادماندنی، رقص روی شیشه و میدان سرخ نقش آفرینی داشته است.

از دانلود قسمت اول سریال میدان سرخ قسمت 1 و تماشای آن لذت ببرید.

 

نظر شما