شناسهٔ خبر: 49600464 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: راهبرد معاصر | لینک خبر

اسامی برندگان ایران خودرو شهریور ۱۴۰۰؛

نتایج قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه شهریور ۱۴۰۰ / اسامی برندگان ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰+ برندگان ذخیره ایران خودرو

مراسم قرعه کشی ایران خودرو با پایان مهلت ثبت نام خودروهای ایران خودرو در بیست و دومین طرح فروش فوری برگزار شد و نتایج قرعه کشی ایران خودرو ویژه شهریور 1400 بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت در دادمه این خبر جزئیات اعلام اسامی برندگان ذخیره ایران خودرو و لینک اسامی برندگان ایران خودرو را می آوریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش راهبرد معاصر؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو با هدف افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان، بیست و دومین مرحله از فروش فوق‌العاده خود را برگزار کرد و مشتریان نهایی سه محصول عرضه شده در طرح فروش فوق العاده ایران خودرو، از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی مشخص شدند. در این طرح در این طرح، 3 محصول پژو پارس بنزینی، 207 دستی و پارس ال ایکس با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه شد در ادامه مهلت و نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو و همچنین شرایط اعلام برندگن ذخیره ایران خودرو را به همراه تمامی جزئیات مربوط به بیست و دومین طرح فروش فوری سه محصول ایران خودرو می آوریم.

 

 

 نتایج قرعه کشی پس از تایید از سوی نهادهای نظارتی از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اطلاع رسانی خواهد شد، همچنین پیامک برای برندگان ارسال خواهد شد، اما مشتریان، سایت فروش ایران خودرو را به عنوان مرجع اصلی کسب اطلاع از نتایج قرعه کشی مبنا قرار دهند.

 

 

محصولات عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1400

در این طرح 3 محصول پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای، پارس TU5 و پارس بنزینی با موعد تحویل حداکثر 3 ماهه عرضه شده است. 

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو شهریور 1400

مشتریان نهایی ایران خودرو  که از طریق قرعه کشی با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی انتخاب شدند و اسامی برندگان اییران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار گرفت  همچنین با کلیک در اینجا می توانید نتایج قرعه کشی ایران خودرو را نیز مشاهده کنید.

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید.

 

اسامی برندگان ایران خودرو با کد ملی و کد پیگیری

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی  https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید.

 

 

نحوه جستجو با کد پیگیری برندگان فروش فوری ایران خودرو شهریور 1400

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

 

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

 

ظرفیت جدید محصولات ایران‌خودرو در فروش فوری

 جدول مربوط به ظرفیت جدید محصولات ایران‌خودرو در فروش فوری را در زیر مشاهده کنید.

 

 

نتایج قرعه کشی ایران خودرو+ اسامی برندگان ذخیره ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰

مهلت واریز وجه برندگان فروش فوری ایران خودرو

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

 

نحوه واریز وجه برندگان ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1400

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

رعه کشی ایران خودرو چهارشنبه 24 شهریور 1400 با حضور نمایندگان نهادهای ناظر برگزار می شود و قرار است عصر همان روز نتایج قرعه کشی اعلام شود. و نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو بر روی سایت ایران خودرو قرار خواهد گرفت. البته نتایج قرعه کشی به شماره ثبت شده در زمان ثبت نام به برندگان پیامک می شود.

سامی برندگان ذخیره ایران خودرو در شهریور ۱۴۰۰

 

شرایط اعلام اسامی برندگان ذخیره ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1400

در این مرحله سه محصول پژو پارس TU5 ، پژو پارس، پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه ای با زمان تحویل ۹۰ روزه عرضه شد؛ برندگان نهایی به مدت پنج روز مهلت دارند تا برای پرداخت وجه براساس بخش نامه های فروش اقدام کنند و در صورت عدم واریز، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

 

 

موعد تحویل سه محصول ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1400

بر اساس اعلام ایران خودرو زمان تحویل خودروها حداکثر  3 ماهه یا ۹۰ روزه خواهد بود.

 

نوع خودرو مبلغ علی الحساب (ریال) رنگ‌های قابل عرضه موعد تحویل
پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای ۲.۱۶۲.۶۳۰.۹۱۸ سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین، مشکی سه ماهه
پارس تی یو ۵ ۱.۴۵۷.۹۵۴.۶۴۴ مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای سه ماهه
پارس بنزینی ۱.۴۰۲.۷۳۵.۰۷۱ مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای سه ماهه

 

رنگ و قیمت خودرو های ایران خودرو در فروش فوری شهریور 1400

در طرح فروش جدید ایران خودرو، محصولات با قیمت قطعی زیر عرضه می‌شوند:

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای با مبلغ دو میلیارد و ۱۶۲ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۹۱۸ ریال
پارس تی یو فایو با مبلغ یک میلیارد و ۴۵۷ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۶۴۴ ریال

پارس بنزینی با مبلغ یک میلیارد و ۴۰۲ میلیون و ۷۳۵ هزار و ۷۱ ریال

 

 

در طرح جدید پیش فروش ایران خودرو سه محصول با رنگ‌های مختلف به شرح زیر عرضه می‌شوند:

پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای: سفید، نقره‌ای، خاکستری، قرمز، آبی کاسپین، مشکی
پارس تی یو فایو: مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای
پارس بنزینی: مشکی، خاکستری، سفید، نقره‌ای
انتخاب رنگ خودرو توسط مشتری در زمان واریز وجه صورت خواهد گرفت.

 

نظر شما