شناسهٔ خبر: 49595853 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

حضور ورزشکاران خراسان رضوی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی گفت: ورزشکاران پارالمپیکی استان در مسابقات پاراآسیایی زیر ۲۳ سال بحرین ۲۰۲۱ حضور گسترده ای داشته اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، مصطفی صفایی رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی در خصوص وضعیت ورزشکاران پارالمپیکی خراسان رضوی در مسابقات پاراآسیایی زیر ۲۳ سال بحرین ۲۰۲۱ گفت: ورزش خراسان رضوی به نسبت حضور قابل قبولی در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین خواهد داشت، همچنین خراسان رضوی در این مسابقات در ۵ رشته ورزشی در بحرین، آذرماه امسال احتمالا حضور دارد.

او افزود: براساس اعلام دبیر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان، در بازی‌های پاراآسیایی جوانان، مبنای گزینش ورزشکاران برای اعزام به بحرین، کسب رنکینگ اول تا سوم جهان و همچنین براساس عملکرد ورزشکاران در بازی‌های پاراآسیایی قبل است.

رئیس هیأت ورزش‌های جانبازان و معلولان خراسان رضوی با اشاره به ورزشکاران خراسانی که شانس حضور در رقابت‌های پاراآسیایی بحرین را دارند، ادامه داد: در این مسابقات در رشته بوچیا، مرتضی رباط جزی به عنوان ورزشکار و کلثوم بافضل به عنوان پرستار، در رشته دوومیدانی، بیتا طیبان، مصطفی ماریان، اردلان حسین زاده، محمدحسن ابراهیم زاده، امیرعباس کارگران، محسن طالبی به عنوان ورزشکار و محمدرضا صحراگرد به عنوان مربی، در رشته شنا نیز ابوالفضل پورظریف، محمدصالح عرفانیان و علی رشیدآبادی، در رشته بسکتبال باویلچر مظاهر پایداری و در رشته وزنه‌برداری، آرش شریفی تاکنون به اردو‌های تیم ملی دعوت شده‌اند و به دنبال این هستیم که بر سهمیه خراسان رضوی با اعزام ورزشکاران مستعد افزوده شود.

صفایی بیان کرد: چهارمین دوره این رقابت‌ها که برای نخستین‌بار به میزبانی بحرین برگزار می‌شود، یازدهم آذرماه آغاز و پانزدهم آذرماه به پایان می‌رسد.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما