شناسهٔ خبر: 49594673 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

میرزازاده: به دنبال مدال جهانی بودم اما نشد/از خبر کرونا شوکه شدم

فرنگی‌کار سنگین وزن کشورمان گفت: به دنبال مدال جهانی بودم اما کرونا نگذاشت.

صاحب‌خبر -

امین میرزازاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره از دست دادن مسابقات جهانی نروژ به دلیل مثبت شدن تست کرونایش، عنوان کرد: جمعه وارد اردو شدم. یکی دو روز گذشت که در زمان تمرین بدنم خالی کرد. بعد از این اتفاق، تست کرونا دادم که مثبت شد. 

کشتی‌گیر المپیکی کشورمان خاطرنشان کرد: کم کم علائم شروع شد. چند بار تست PCR دادم که مثبت بود. حالا ۱۲ روز گذشته و تست من منفی شده است. ۳۰ شهریور به اردوها برمی‌گردم تا خود را برای مسابقات امیدهای جهان که آبان ماه در بلگراد برگزار می‌شود، آماده کنم. 

فرنگی‌کار سنگین‌ وزن ایران درباره اینکه حالا قرار است یوسفی به جای او در مسابقات جهانی شرکت کند، گفت: اتفاقی است که پیش آمده و امیدوارم خیر باشد. با توجه به تصمیم کادر فنی و آنچه صلاح دانستند، قرار شد در مسابقات دیگری شرکت کنم. امیدوارم همه چیز به نفع تیم‌ملی باشد. برای تمامی کشتی‌گیران آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم کشتی فرنگی قهرمان جهان شود. 

میرزازاده ادامه داد: آخرین سالی است که می‌توانم در مسابقات امیدهای جهان شرکت کنم. از حریفانم شناخت دارم اما هنوز لیست ورودی اعلام نشده. امیدوارم در این مدت بتوانم تمرینات را از سر بگیرم و در بهترین شرایط راهی مسابقات شوم. 

عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران درباره اینکه در المپیک پنجم شدید و همه نگاه‌ها به مدال شما در مسابقات جهانی بود، حالا با اتفاق رخ داده شما این مسابقات را از دست دادی، تصریح کرد: بعد از المپیک به دنبال این بودم که بتوانم با مدال خوش‌رنگ نتایج به دست آمده را جبران کنم. کادر فنی تمرینات قدرتی را اضافه کرده بود. نمی‌دانم حالا چه بگویم. شوکه شده و قطعا برایم سخت است. امیدوارم خیر باشد. 

دارنده مدال طلای جوانان جهان، افزود: سعی کردم پروتکل‌ها را رعایت کنم اما این ویروس ناشناخته است و نمی‌دانم چطور عمل می‌کند. ۲ روز اول در اردو کرونا داشتم و خدا را شکر که هیچ کدام از بچه‌ها نگرفتند.

انتهای پیام/

نظر شما