شناسهٔ خبر: 49557955 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بازگشایی مدارس منوط به تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: در بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستیم و تضمین سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، منصور صاحب با اشاره به شعار تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ با عنوان «استمرار آموزش، ارتقا کیفیت و تضمین سلامت» اظهار کرد: آموزش و پرورش استان اردبیل، آمادگی کامل برای شروع شایسته سال تحصیلی پیش رو در هر سه حالت، «حضوری، غیر حضوری و ترکیبی» را دارد.

وی افزود: در بازگشایی مدارس تابع تصمیمات ستاد ملی پیشگیری از کرونا هستیم و تضمین سلامت دانش آموزان و فرهنگیان در اولویت آموزش و پرورش است.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: تشکیل کمیته سلامت و اتخاذ تصمیمات لازم قبل و بعد از بازگشایی مدارس به مدیران واحد‌های آموزشی تاکید شده است.

واکسیناسیون بیش از ۱۸ هزار معلم 
وی یادآوری کرد: ۱۸ هزارو ۵۰۰ نفر از فرهنگیان تا ۲۱ شهریور ماه دوز اول واکسن کرونا را دریافت نموده اند و طبق برنامه‌ریزی‌ها لازم تا قبل از شروع سال‌تحصیلی تمامی فرهنگیان واکسیناسیون خواهند شد.
وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: از دیروز دستورالعمل‌های جامع بهداشتی به کلیه نواحی و مناطق آموزش و پرورش و در روز‌های آینده به مدارس ابلاغ خواهد شد تا در آستانه شروع سال تحصیلی با در نظر گرفتن این دستورالعمل‌ها بتوانیم شرایط مناسب تحصیل حضوری دانش‌آموزان را به تدریج در مدارس فراهم کنیم.
معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل همچنین بیان کرد: از ماه‌ها پیش تدارک لازم برای شروع سال‌تحصیلی در نظر گرفته شده که در کنار ثبت‌نام دانش‌آموزان، تهیه و توزیع کتب درسی و سازماندهی نیروی انسانی، سعی شد تا تجهیزات و امکانات مناسب ورزشی و بهداشتی نیز در اختیار واحد‌های آموزشی قرار گیرد.

برچسب‌ها:

نظر شما