شناسهٔ خبر: 49555804 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تحولات در سرزمین های اشغالی

یورش اشغالگران صهیونیست به مناطق مختلف فلسطین اشغالی

به دنبال درگیری مسلحانه اشغالگران صهیونیست، هلال احمر فلسطین از زخمی و مصدوم شدن ۲۲ تن از فلسطینیان در جنوب نابلس خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ جدیدترین تحولات در ساعات اخیر در مناطق اشغالی فلسطین به شرح زیر می باشد:

شبکه تلویزیونی قدس تصاویری از وقوع درگیری مسلحانه بین نیرو‌های مقاومت و نظامیان اشغالگر در مرکز ایست و بازرسی الجلمه در جنین را منتشر کرد.

<div id="video-display-embed-code_6983324"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3220969/6983324?width=350&height=250"></script></div>

کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم از وقوع درگیری بین جوانان فلسطینی و نظامیان اشغالگر  رژیم صهیونیستی در منطقه باب الزاویه در مرکز شهر الخلیل خبر داد.
هلال احمر فلسطین از زخمی و مصدوم شدن ۲۲ تن از فلسطینیان در درگیری در منطقه ایست و بازرسی حواره در جنوب نابلس خبر داد.
کانال تلگرامی خبرگزاری دنیا الوطن نیز در خبری اعلام کرد: می‌الکیله وزیر (تشکیلات خودگردان) فلسطین گفت: اقدامات رژیم اشغالگر در گذرگاه‌های «بیتونیا» و «کرم ابو سالم» به از بین رفتن محموله واکسن‌های کرونا منجر شد؛ واکسن‌هایی که برای استفاده فلسطینیان در نوار غزه ارسال شده بود.

در همین حال کانال تلگرامی خبرگزاری شهاب اعلام کرد: نظامیان رژیم اشغالگر در جستجوی دو تن از شش اسیر فلسطینی که با انجام عملیات تونل آزادی، خود را آزاد کردند، به تعدادی از منازل منطقه «جبل القفزه» در «الناصره» یورش بردند.

شبکه تلویزیونی قدس تصاویری از حضور شمار زیادی از دانش آموزان مدارس شهر «دورا» در کرانه باختری در تظاهرات حمایت از اسرا در زندان‌های رژیم اشغالگر منتشر کرد.

<div id="video-display-embed-code_6983335"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/3220969/6983335?width=350&height=250"></script></div>

نظر شما