شناسهٔ خبر: 49552891 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسکانیوز | لینک خبر

هواشناسی ایران | جوی پایدار در بیشتر نقاط کشور / بارش خفیف باران در نواحی شمالی

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا پنجشنبه در استان‌های گلستان، مازندران و گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف باران پیش بینی می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری ایسکانیوز، کبری رفیعی کارشناس هواشناسی با بیان اینکه از امشب تا پنجشنبه در استان‌های گلستان، مازندران و شرق گیلان افزایش ابر گاهی بارش خفیف رخ خواهد داد گفت: در سایر نقاط کشور آسمانی صاف و جوی پایدار پیش بینی می‌شود.

او ادامه داد: در این مدت سرعت وزش باد در نوار شرقی کشور افزایش می‌یابد و در شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان در منطقه زابل خیزش گرد وخاک و کاهش کیفیت هوا انتظار می‌رود.

کارشناس هواشناسی بیان کرد: از بعد از ظهر جمعه در غرب سواحل دریای خزر، استان‌های گیلان و غرب مازندران ابرناکی و بارش پراکنده رخ می‌دهد.

ضیائیان تصریح کرد: روز شنبه در شرق سواحل و همچنین در شمال غرب کشور ابرناکی بارش پراکنده همراه با وزش باد و کاهش نسبی دما انتظار می‌رود و در سایر مناطق کشور آسمان صاف است.

او درباره آب و هوای تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف و در اواسط روز  همراه با وزش باد خواهد بود. بیشترین دمای پایتخت به ۳۵ درجه و کمترین آن به ۲۵ درجه می رسد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها:

نظر شما