شناسهٔ خبر: 49545728 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: فارس | لینک خبر

دستگیری ۲ شکارچی کبک در اردبیل

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل گفت: ۲ شکارچی متخلف در شهرستان اردبیل دستگیر شدند و اسلحه‌های آن‌ها نیز ضبط گردید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، هاشم میرزانژاد ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در پی دریافت گزارش مردمی مبنی بر اقدام به شکار ۲ نفر متخلف غیربومی در شهرستان اردبیل، بلافاصله یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل به منطقه مورد نظر اعزام شدند.

وی افزود: طی این عملیات، یگان حفاظت محیط زیست اردبیل موفق به دستگیری ۲ شکارچی متخلف شدند که از این متخلفان ۲ قبضه اسلحه شکاری قاچاق و لاشه چهار قطعه کبک نیز کشف و ضبط گردید.

فرمانده یگان حفاظت محیط زیست استان اردبیل ادامه داد: پرونده این ۲ شکارچی متخلف جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد.

برقراری گشت‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان

میرزانژاد بیان کرد: طی تمهیدات صورت گرفته، گشت‌های شبانه‌روزی محیط‌بانان در اقصی نقاط استان اردبیل برای برخورد با متخلفان شکار و صید برقرار است.

وی گفت: با توجه به قرار گرفتن در فصل ممنوعیت شکار، از همیاران و دوستداران محیط زیست درخواست می‌کنیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف شکار و صید، آن را سریعاً به شماره تماس ۱۵۴۰ سامانه ارتباطات مردمی گزارش نمایند.

انتهای پیام/۳۴۶۳/

نظر شما