شناسهٔ خبر: 49542343 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

دبیر پروژه مهر در استان قزوین:

کلاس حضوری در 270 مدرسه و 114 کارگاه هنرستانی با جمعیت کمتر از 15 نفر برگزار می شود

دبیر پروژه مهر در استان قزوین گفت: در سال تحصیلی جدید، کلاس های حضوری در 270 مدرسه با کمتر از 15 دانش آموز و 114 کارگاه هنرستانی با 10 هنرآموز در استان برگزار می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ جلسه بررسی پروژه مهر برای بازگشایی مدارس روز سه شنبه با حضور شاپور محمدزاده معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نهضت سواد آموزی، اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان و روسای مناطق در اردوگاه فرهنگی و تربیتی یانس آباد برگزار شد.

توفیق محمد حسینی در این نشست اظهارداشت: برای اجرای پروژه مهر توانستیم شورای آموزش و پرورش شهرستانها را فعال کنیم و برنامه ریزی مناسبی برای بازگشایی مدارس داشته باشیم.

وی بیان کرد: بیش از 5 میلیارد تومان تجهیزات آزمایشگاهی، کتابخانه و سایر وسایل برای هنرستانها خریداری و ساماندهی فضاهای آموزشی، مانور بازگشایی در مناطق مختلف استان برگزار شد و روزانه از 20 مدرسه هم بازدید کردیم و هر هفته یک نفر از اعضای پروژه مهر در صدا و سیما و رسانه ها حضور یافته و برای اقناع سازی والدین و خانواده ها اقدام شد. 

image_2021_9_14-12_33_59_181_vjr

محمد حسینی اظهارداشت: 14 اکیپ نظارتی داریم که بر امور نظارت می کنند و با کمک شورای مدارس نسبت به توزیع بسته راهنمای تحصیلی هم اقدام کرده ایم.

معاون آموزش متوسطه استان قزوین تصریح کرد: برای پایه دهم نیز قوانین تغییر رشته و سیاست گذاری ها اطلاع رسانی شده و یک گفتگو هم به صورت وبینار با حضور استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و اولیا برگزار شده است.

کلاس حضوری در 270 مدرسه و 114 کارگاه هنرستانی 

محمد حسینی اضافه کرد: در استان 1815 مدرسه داریم که 1420 مدرسه روزانه است و بر اساس سیاست ابلاغی مدارسی که جمعیت کمتر از 15 نفر دارند با رعایت پروتکل ها می توانند کلاس حضوری داشته باشند.

دبیر پروژه مهر در استان قزوین یادآورشد: در استان 270 مدرسه با جمعیت کمتر از 15 نفر داریم که می توانیم کلاس های حضوری را در این مدارس و 114 کارگاه هنرستانی با کمتر از 10 دانش آموز را دایر کنیم.

  

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما