شناسهٔ خبر: 49541737 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان در هفته دفاع مقدس

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان گفت:تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان یکی از ۵۳ برنامه شاخص گرامیداشت هفته دفاع مقدس در این استان است.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ پاسدار حمید آرمندیان با اشاره به برنامه‌های گرامی داشت هفته دفاع مقدس در استان هرمزگان بیان کرد: دفاع مقدس برگ زرین و نقطه عطف افتخارات مردم این سرزمین است که این دفاع با رهبری امام خامنه‌ای عزیز برای دلباختگان انقلاب اسلامی فصل بی بدیل و بی نظیری از ایثار، مقاومت و ایستادگی را به ارمغان داشته است.

وی ادامه داد:دوران دفاع مقدس با وجود توطئه‌ها و دسیسه‌هایی که صهیونیسیم جهانی داشت، پرچمدار عزت، افتخار و سربلندی ایران اسلامی شد لذا با اهدا و تقدیم شهیدان والامقام بدون از دست دادن حتی یک وجب از خاک مان، امروز قدرت منطقه و خار چشم دشمنان نظام هستیم و خواهیم بود.

مسئول حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان یادآور شد: ۵۳ برنامه مختلف در قالب ۶۰۰ نوع فعالیت همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سطح رده‌های بسیج و سپاه سراسر استان برگزار خواهد شد. تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، برگزاری یادواره شهدا در سطح پایگاه‌ها و محله‌های هرمزگان تحت عنوان «آبروی محله»، روایت گری راویان دفاع مقدس در سطح مسجدها، پایگاه‌ها و گلراز شهدا به صورت حضوری و مجازی و افتتاح طرح‌های خدمت رسانی به مناطق محروم و کم برخوردار استان از شاخص‌ترین برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

وی گفت: تجلیل از مدافعان سلامت و کادر درمان، برگزاری طرح مواسات و همدلی در قالب توزیع بسته‌های معیشتی و تهیه نوشت‌افزار برای نیازمندان، برپایی ایستگاه‌های سلامت و توزیع بسته‌های بهداشتی، اجرای طرح شهید سلیمانی و کمک در سرعت بخشی واکسیناسیون علیه کرونا و اهدای خون از دیگر برنامه‌های معاونت حفظ و آثار دفاع مقدس سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در طول هفته دفاع مقدس است.

سرهنگ آرمندیان خاطرنشان کرد: همچنین جمع‌آوری اسناد دفاع مقدس و برپایی نمایشگاه‌های دفاع مقدس در دستورکار است که با تعامل و هم افزایی که بین سایر دستگاه‌ها و نهاد‌های متولی در هرمزگان مانند سازمان حفظ آثار استان، کنگره سرداران شهید، بنیاد شهید و سایر رده‌های نظامی و انتظامی بتوانیم با کمک همدیگر در قالب کمیته‌های تخصصی هدف مان را به سرانجام برسانیم.

نظر شما