شناسهٔ خبر: 49540385 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تأخیر در پرداخت حقوق رانندگان اتوبوس ایران خودروی خراسان تکذیب شد

مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودروی خراسان گفت: این تعاونی هرگونه تاخیر در پرداخت یا عدم پرداخت حقوق این عزیزان را تکذیب می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین پروانه‌حسینی مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودروی خراسان گفت: شرکت ایران‌خودرو خراسان از ابتدای امسال تمامی حق و حقوقات این عزیزان را طبق تبصره ۵ ماده ۵ قرارداد منعقد شده با همه رانندگان پرداخت کرده است و این تعاونی هرگونه تاخیر در پرداخت یا عدم پرداخت حقوق این عزیزان را تکذیب می‌کند.

او با تقدیر از تلاش‌های تمامی رانندگان زحمتکش، افزود: در سال‌های اخیر با حمایت‌های شرکت ایران خودروی خراسان سعی بر این شده است که حق و حقوقات این عزیزان حتی در برخی موارد زودتر از زمان تعیین شده در قرارداد به حساب‌های‌شان واریز شود و به یاری خدا این روند ادامه خواهد یافت.

مدیرعامل تعاونی فنی و مهندسی کارکنان ایران خودروی خراسان با بیان اینکه همه حق و حقوقات رانندگان محترم تا پایان تیرماه امسال در نیمه اول شهریور ماه به حساب این عزیزان واریز شده است، ادامه داد: این عمل نشانگر انجام تعهدات تعاونی در قبال رانندگان خود حتی زودتر از زمان تعیین شده (پرداخت در پایان ماه دوم پس از تایید) در متن قرارداد است.

پروانه‌حسینی بیان کرد: رانندگان محترم می‌توانند در صورت هرگونه گلایه یا مغایرت در واریز حق و حقوقات خود موضوع را با مسؤولان مربوطه شرکت مطرح کرده تا در اسرع وقت رسیدگی و نتیجه اعلام شود.

انتهای پیام//ا.د

نظر شما