شناسهٔ خبر: 49536535 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: دانشجو | لینک خبر

اعتراف ضدانقلاب فراری به دولتی بودن بی‌بی سی، رادیو فردا و VOA

یکی از ضدانقلابیون فراری که سالهاست در بوق‌های مختلف تبلیغاتی آن سوی آب‌ها، مشغول لجن پراکنی علیه انقلاب و مردم ایران است، بودجه‌های دولتی ۳ رسانه اصلی انگلیس و آمریکا یعنی بی‌بی سی، رادیو فردا و صدای آمریکا (VOA) را مورد اشاره قرار داد و به تحت فرمان بودن این ۳ رسانه براساس دستورات و اوامر دولت‌های انگلیس و آمریکا اعتراف کرد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از ضدانقلابیون فراری که سالهاست در بوق‌های مختلف تبلیغاتی آن سوی آب‌ها، مشغول لجن پراکنی علیه انقلاب و مردم ایران است، بودجه‌های دولتی 3 رسانه اصلی انگلیس و آمریکا یعنی بی‌بی سی، رادیو فردا و صدای آمریکا (VOA) را مورد اشاره قرار داد و به تحت فرمان بودن این 3 رسانه براساس دستورات و اوامر دولت‌های انگلیس و آمریکا اعتراف کرد. او نوشت:

«بر خلاف ادعای استقلال بی‌بی سی یا خواهران آمریکایی آن (رادیو فردا و صدای آمریکا) این شبکه‌ها، شبکه‌های دولتی‌اند که همانند بوق‌های رژیم‌های کمونیستی بودجه آن از مردم به زور گرفته و بر اساس صلاحدید سیاستمداران هزینه می‌شود. اصولا شبکه دولتی ایده‌ای است که عمر آن در جهان دمکراتیک به سر آمده و دولتی بودن یک شبکه مستقیما به معنای تبلیغاتی بودن آن است. از این جهت شبکه بی‌بی سی و همه اجزا و شاخه‌هایش رسانه نیست بلکه بوق تبلیغاتی دولتی است. با هزار من چسب و سریشم (هیئت امنا و نظارت پارلمان) نمی‌توان صفت دولتی بودن را از این شبکه‌ها برداشت.»

نظر شما