شناسهٔ خبر: 4953612 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تین نیوز | لینک خبر

بسترسازی آسفالت 2 راه روستایی كلاله در حال انجام است

صاحب‌خبر -
تین نیوز | رئیس اداره راه و شهرسازی كلاله از اجرای عملیات بیس و زیرسازی آسفالت دو راه روستایی"چیشت خوجه لر" و "چروك پیشكمر" از توابع این شهرستان در شرق استان گلستان خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس"قاسم دبوری فریمانی" در گفت و گویی خبری گفت: محور روستایی چیشت خوجه لر به طول پنج كیلومتر، یك مسیركوهستانی است كه از سال گذشته عملیات زیرسازی و احداث ابنیه فنی آن در حال انجام است.

به گفته وی، از محل منابع استانی و تبصره 22 و منابع ملی (تامین قیر) حدود 5/3 كیلومتر از عملیات اجرایی بیس و آسفالت محور و با توجه به شرایط جوی تا پایان سال 94 به پایان خواهد رسید.
دبوری با بیان اینكه پس از اجرای عملیات زیرسازی، آسفالت محور آغاز خواهد شد، افزود: برای اجرای این عملیات، شش میلیارد و 400 میلیون ریال منابع مالی مصوب شده است.

وی متذكرشد: با بهره برداری از این راه بیش از 40 خانوار روستایی از راه مناسب و آسفالته بهره مند خواهند شد.
دبوری درباره زیرسازی و آسفالت راه روستایی "چروك پیشكمر" نیز گفت: این راه یك كیلومتر طول دارد كه هم اكنون عملیات ترانشه برداری آن شامل خاك برداری و تثبیت بستر و شن ریزی در حجم گسترده در حال انجام است.

به گفته وی، عملیات ترانشه برداری و تثبیت بستر و شن ریزی محور بالغ بر 400 میلیون ریال هزینه در بر داشته است.
دبوری افزود: پیمانكار سایر عملیات اجرایی شامل بیس و آسفالت گرم محور نیز مشخص شده است كه در صورت مساعد بودن شرایط جوی به مرحله اجرا در خواهد آمد.

وی ادامه داد: با بهره برداری از این محور نیز حدود 20 خانوار از یك راه با مشخصات شوسه كه قبلا از آن محروم بوده اند، برخوردار می شوند.

نظر شما